Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 21.06.2012

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: 21.06.2012

    (er waren toen nog geen threads waar je reacties kon geven op ontwikkelaarsdagboeken, vandaar dat ik deze nu zelf maar heb aangemaakt hier)

    ik probeer het via deze weg nog maar een keer te vragen...
    in het Ontwikkelaarsdagboek van 21.06.2012 (zie link) werd gesproken over PvP dat op de planning stond voor eind 2012...
    deze planning is uitgelopen, prima, kan gebeuren, geen probleem, maar inmiddels zitten we al ruim in 2014...

    graag zou ik dus een officieel antwoord/reactie krijgen van BB over wat de huidige situatie EN visie van BB is mbt PvP???
    bij voorbaat dank!

  2. #2
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Gexte, je hebt me op het idee gebracht om andere oude ontwikkelaarsdagboeken te bekijken. De level-cap verhoging (aangekondigd voor nov-dec 2012) is ook nog niet geïmplementeerd. ( http://forum.thesettlersonline.nl/th...oek-27.07.2012 )

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal geen commentaar???

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    BB moet nog nadenken, ze lopen ook al 2 jr achter, dus over 2jr zijn ze uitgedacht en hebben hun antw klaar staan.


    tegen die tijd.......... vul zelf maar wat in :P

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    erg jammer dat er geen reactie komt...
    na anderhalve maand nog steeds niets vernomen/geen reactie...
    ik stel naar mijn mening toch gewoon een relevante en nette vraag...
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-03-14 om 15:44.

  6. #6
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Gexte, indien ze jouw berichtje gaan modden dan hebben ze de post in ieder geval gezien... Dat is tenminste iets.

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas heb ik geen informatie over de PvP feature die voorheen is aangekondigd. Zodra ik meer informatie heb zal dit op de website en het forum te lezen zijn.

    BB_Skelril

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Kom gezellig meespelen op de Chinese server! Ik zit daar ook
    http://s37.gr.upaidui.com/

    Ze hebben er allemaal leuke dingetjes die hier (nog) niet aanwezig zijn. PvP + VIP-paketten + Diverse generalen + 2e soort edelstenen.
    Natuurlijk is alles compleet onbegrijpbaar, dus ik hoop dat Skelril ook mee naar de Chinese server komt, zodat we een gilde kunnen starten en hij alles vertaald


    Dit is bijvoorbeeld een generaal die ze hebben. Hij heet God Savior ofzoiets. Kan 280 eenheden commanderen.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 12-03-14 om 16:03.

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel,

    De Chinese versie staat los van de The Settlers Online die wij hier in Europa en omgeving kennen en wordt door een andere maker ontwikkelt. De kans is dus heel groot dat die functies nooit in deze versie van The Settlers Online komen.

    BB_Skelril

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Poegel,

    De Chinese versie staat los van de The Settlers Online die wij hier in Europa en omgeving kennen en wordt door een andere maker ontwikkelt. De kans is dus heel groot dat die functies nooit in deze versie van The Settlers Online komen.

    BB_Skelril
    Ah dat is jammer. Het ziet er daar bijna allemaal hetzelfde als hier uit trouwens. Alleen gebruiken ze meer felle kleuren (roze/geel), daar houden ze blijkbaar van daar. Toch leuk om altijd even naar andere landen te kijken en ik heb daar nog steeds een vertaler nodig. Kijken of ik een gilde kan opstarten daar voor de grap.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.