Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 21.06.2012

  1. #11
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Poegel,

    De Chinese versie staat los van de The Settlers Online die wij hier in Europa en omgeving kennen en wordt door een andere maker ontwikkelt. De kans is dus heel groot dat die functies nooit in deze versie van The Settlers Online komen.

    BB_Skelril
    Hoe kan een andere maker alle grafische dingen gebruiken die hier ook gebruikt worden ?
    Dit klopt natuurlijk weer van geen kant.

    BB zou geen vinger in de pap hebben bij die Chinese versie daar geloof ik geen snars van.

    Onderstaande afbeelding zegt genoeg denk ik

    Laatst gewijzigd door edski; 12-03-14 om 20:19.
    gemaakt door Zubatsu

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Edski,

    De Chinese versie wordt door onze Chinese collega's (partners) ontwikkeld speciaal voor de Chinese markt. Zo zullen er een aantal functies zijn in de Chinese versie die niet in de Europese versie beschikbaar zijn en zullen er ook een aantal functies zijn in onze versie die niet in de Chinese versie worden geïmplementeerd. De algehele ontwikkeling van het spel staat dus los van deze versie van The Settlers Online.

    BB_Skelril

  3. #13
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Edski,

    De Chinese versie wordt door onze Chinese collega's (partners) ontwikkeld speciaal voor de Chinese markt. Zo zullen er een aantal functies zijn in de Chinese versie die niet in de Europese versie beschikbaar zijn en zullen er ook een aantal functies zijn in onze versie die niet in de Chinese versie worden geïmplementeerd. De algehele ontwikkeling van het spel staat dus los van deze versie van The Settlers Online.

    BB_Skelril

    Skelril

    Waarom word er dan door TSO Europa en TSO China niet samengewerkt ?
    Want TSO Europa spelers zijn dingen belooft die wel op TSO China aanwezig zijn.
    Zeker voor de level 50 spelers is dit nogal zuur en die zich totaal in de steek gelaten voelen door TSO Europa.

    Zoals ik al vaker gemeld heb er moet iets gaan gebeuren zoals

    >Meer levels
    >Meer bouwruimte (nieuw eiland en nieuwe gebouwen zoals scheepsmaker om goederen en troepen te vervoeren van ene eiland naar andere)
    >Eventueel pvp
    >Betere gereguleerde handel (om het voor de nieuwe spelers ook leuk te houden)

    Maar zoals ik al zei dit is al zo vaak gevraagd door de spelers en er word niets gedaan en als er dan gekeken word naar de Chinese TSO dan lopen die toch wel erg ver voor op TSO Europa.

    Dit kan en mag niet en moet daarom ook sneller opgelost worden.
    gemaakt door Zubatsu

  4. #14
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    BB verdient centjes van de chinese makers.
    verders eigenlijk helemaal niks.

    de chinesen hebben alleen de rechten gekocht. zelf hebben ze niks met elkaar te maken.
    ze kunnen wel ideeen van elkaar jatten. maar daar houd het ook wel op.

    wat ik wel graag zou zien komen is, dat je inseens 1000 troepen kan maken ipv 1000 recruten maken per 25 elke keer.
    word er knettergek van. is ook de reden waarom ik die kleermakers niet meer doe. werd knettergek van dat constant geklik in me barak.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Helaas heb ik geen informatie over de PvP feature die voorheen is aangekondigd. Zodra ik meer informatie heb zal dit op de website en het forum te lezen zijn.

    BB_Skelril
    met alle respect, maar het kan toch niet zo zijn dat hier geen informatie over is in 2014 voor iets dat voor 2012 op de planning stond???
    is PvP misschien helemaal van de baan???
    kan hier navraag naar gedaan worden???

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    het zou wel cool zijn als er gewoon een soort "live" statusrapportje zou komen ergens op de homepage... hoef Skelril ook niet steeds terug met dezelfde vragen :-)


    Wetenschapssysteem:
    - Geologen geimplementeerd
    - Ontdekkers geimplementeerd
    - Generaals Wordt ontwikkeld
    - Eiland Gepland, nog niet gestart

    PvP Uitgesteld tot nader order

    50+ levels Gepland, nog niet gestart

    Samenwerkingsavonturen Momenteel op testserver

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    het zou wel cool zijn als er gewoon een soort "live" statusrapportje zou komen ergens op de homepage... hoef Skelril ook niet steeds terug met dezelfde vragen :-)


    Wetenschapssysteem:
    - Geologen geimplementeerd
    - Ontdekkers geimplementeerd
    - Generaals Wordt ontwikkeld
    - Eiland Gepland, nog niet gestart

    PvP Uitgesteld tot nader order

    50+ levels Gepland, nog niet gestart

    Samenwerkingsavonturen Momenteel op testserver
    ja, zoiets zou ideaal zijn! het gaat er niet om hoe of wat ze aan het doen zijn, maar de communicatie is gewoon belangrijk, maar die schiet gewoon echt te kort!!!

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril, dit kan mischien link worden, omdat bijv er zijn heel wat spellen vanuit china naar europa gekomen zoals wartune of rise of mythos, het is een kwestie van tijd voor de chineze ontwikkelaar een engelse uitgever gaat zoeken en het spel publiceert onder een andere naam in europa, neem castleempire bijv

    edit:
    stom dat ik dus vergat te vertellen, als dit gebeurd en de makers van tso blijven aanmodderen kan dit heel veel spelers gaan kosten

  9. #19
    TIPEX
    lees eens heel dat dagbek, daar staan enorm veel dingen in die de ontwikkelaars WEL geraliseerd hebben, heb dit voor de fun eens gelezen, en ik kan er enkel uit afleiden da men echt wel werk maakt van ontwikkeling, moet wel toegeven dat de verdere ontwikkeling van bepaalde functie's zijn onderschat door de makers, maar tevens bewijst het dat men intensief werkt aan de verdere verbetering van spelgebeuren

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Helaas heb ik geen informatie over de PvP feature die voorheen is aangekondigd. Zodra ik meer informatie heb zal dit op de website en het forum te lezen zijn.

    BB_Skelril
    kom op, hoe kan er nou geen informatie zijn over iets dat voor eind 2012 gepland stond?!?!?!!??
    natuurlijk is er informatie over!!!!!!!!!!!!!!!
    als iets 2 jaar geleden gepland was dan is er gewoon informatie over bekend, misschien niet bij jou, maar zeker wel binnen BB...
    dat moet gewoon, dat kan niet anders...
    wat die info ook is, dat wil ik gewoon graag horen!!!


    ik begrijp ook wel dat jij ook aan het lijntje wordt gehouden, skelril, maar dat over zo'n project opeens helemaal geen info meer over is bestaat niet!!!
    dan is het dus gecancelled, maar ook dat is info...

    ik snap dat je community manager bent, skelril en dat je niet altijd van alles op de hoogte bent, maar dit heeft lang genoeg geduurt, binnen BB is hier gewoon info over bekend!!! breng dat naar buiten!!!
    of er wordt nog steeds aan gewerkt, maar ze hebben het te druk met nieuwe verzamelvoorwerpen te bedenken, of het is helemaal van de baan...

    wat het antwoord ook is interesseert me eigenlijk niet eens meer zo, maar het wordt tijd dat BB duidelijkheid geeft!!!

    wordt er nog aan gewerkt, of is het van de baan????? simpele vraag....
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 29-04-14 om 03:44.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.