Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Verbeteringen op generaals

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud

    Verbeteringen op generaals

    Wat vinden jullie van de volgende 2 voorstellen voor verbeteringen op je generaals:
    1. nieuw verbetermiddel: peperkoek: geeft generaal waarop het gebruikt wordt de kans om grote afstanden op het avo eilanden 5x zo snel te lopen
    2. 2. nieuwe verbetering, bosje wortelen: pas toe op je veteraan en al je generaals op dat eiland lopen en vechten 2x zo snel

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    heel goed plan! vooral die peperkoek lijkt me erg handig bij Duistere Broederschap....

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Die verbeteringen klinken als muziek in mijn oren. De ontwikkelaars mogen hier zeer zeker eens met een serieus oog heen kijken...

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou wel fijn zijn als er iets voor de generaals komt, want de reistijden vertragen het spel enorm. Helemaal als je bij een kleermaker terug moet om legers te halen die je vergeten bent. Die doet er na landing langer dan een kwartier over om terug op zijn eindbestemming (laatste sector) te komen.

    Bovenstaande ideeën zijn zeker handige oplossingen.

  5. #5
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Zeer goed plan en zeer zeker het overwegen waard, het zou ten goede komen denk ik voor het spel :-)

  6. #6
    abac's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Beernem
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    prima plan als het de reistijd over de eilanden kan verkorten, zekers bij de sprookjes avonturen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Sibculo
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    DAt is een goede verbetering Ik ben voor

  8. #8
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat hiermee wel een goeie slag te slaan is, we hebben niet voor niks een verbeterdproviandhuis

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    natuurlijk is dit wel een goed idee...

    wel vraag ik me af of jullie allemaal in dezelfde gilde zitten en een idee hebben bedacht en vervolgens het hier allemaal ff aanprijzen?!?!? de meeste mensen 0-1 posts op de forums tot nu toe en opeens komen ze allemaal een middelmatige suggestie de hemel in prijzen
    buiten dat blijft het gewoon een prima suggestie hoor :P


    misschien dat jullie dat ook voor de andere suggesties kunnen organiseren, wie weet helpt het

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    goed idee ToYoSoft - dat verbeterd pakhuis kan die verbetering maken inderdaad

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.