Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Verbeteringen op generaals

  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat je dit ook een goed idee vindt gexte.
    Lol, dit bericht was ook mijn eerste post ooit hier op het forum, ik wil deze verbetering best graag.
    De reacties zijn van allerlei mensen zie ik: gilde leden, niet gilde leden.

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    prima idee om de reistijd van generaals te verkorten, ben het eens met ToYosoft dat die verbetering gemaakt moet kunnen worden in een pakhuis, zodat iedereen er gebruik van kan maken en niet alleen de hogere levels.
    laddy azzo

  3. #13
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azzo Bekijk Berichten
    prima idee om de reistijd van generaals te verkorten, ben het eens met ToYosoft dat die verbetering gemaakt moet kunnen worden in een pakhuis, zodat iedereen er gebruik van kan maken en niet alleen de hogere levels.
    Proviandhuis bedoelen jullie toch?

    Verder een goed idee, zeker bij sprookjes zijn de wandeltijden soms wel erg lang... Vandaag een lootspots slimme kleermaker weggegeven, op het moment dat de loter begon met wandelen heb ik een geharde generaal van m'n basiseiland naar het kleermakereiland gestuurd, die was eerder op het eiland dan de loter op de goeie plaats...

  4. #14
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit op z'n verbetering te wachten, ik denk n.l. dat wij daarvoor dat nieuwe pakhuis hebben gekregen )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan me helemaal vinden in deze verbetering doen zou ik zeggen

  6. #16
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Ben leider uit een ander gilde dan bovenstaande posts en ook ik kan me scharen achter het idee van peperkoek.

    Samen met het verbeteren van de looptijden op avo's zoals de kleermakers zou het fijn zijn om in grotere groepen legertjes te kunnen aanklikken.
    Heb me gisteren lam geklikt om barak lvl 5 voor 4 dagen vol te proppen.

    Als er dan toch stappen worden ondernomen om het spel aangenamer te maken, dan graag deze ook overwegen!
    Idem met mogelijkheid tot het wijzigen van aanmaken in de lijst zowel voor proviandhuis als barak. Scheelt een hoop suf verwijderen en opnieuw aanmaken als je net iets anders eerst nodig hebt.

  7. #17

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hagar Bekijk Berichten
    Ben leider uit een ander gilde dan bovenstaande posts en ook ik kan me scharen achter het idee van peperkoek.

    Samen met het verbeteren van de looptijden op avo's zoals de kleermakers zou het fijn zijn om in grotere groepen legertjes te kunnen aanklikken.
    Heb me gisteren lam geklikt om barak lvl 5 voor 4 dagen vol te proppen.

    Als er dan toch stappen worden ondernomen om het spel aangenamer te maken, dan graag deze ook overwegen!
    Idem met mogelijkheid tot het wijzigen van aanmaken in de lijst zowel voor proviandhuis als barak. Scheelt een hoop suf verwijderen en opnieuw aanmaken als je net iets anders eerst nodig hebt.
    Mooi dat je de peperkoek ook een goed idee vindt Hagar.
    Omgekeerd vind ik het ook een heel goed idee om grotere groepen troepen ineens te kunnen maken (met of zonder lijst) in barak en proviandhuis! (en ik denk dat veel level 45+ spelers dat met ons eens zullen zijn).

  8. #18
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb al jullie feedback en suggesties over deze nieuwe verbeteringen doorgelezen en doorgestuurd naar onze game designers. Ik kan niet beloven dat de verbeteringen in deze vorm worden geïmplementeerd (of dat het überhaupt wordt geïmplementeerd) maar ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden. Houd er rekening mee dat er meerdere spelwerelden zijn die allen suggesties en feedback hebben, het kan soms een tijdje duren voordat je veranderingen ziet.

    BB_Skelril

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    het hoeft wat mij betreft niet per sé een boost te zijn...
    een andere mogelijkheid is dat als je bijvoorbeeld bij slimme kleermaker nadat je sector 6 of zo (weet het niet precies doe het zo uit mijn hoofd) hebt veroverd dat je dan ook een doorgang vrijspeeld tussen de bomen door (direct van de landdingsplaats naar sector 6)... of eventueel daar een muur neer zetten die alleen via de achterkant afgebroken/aangevallen kan worden om zo een doorgang te creeëren...
    dat je generaal een uur aan het verplaatsen is is gewoon vervelend...

  10. #20

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel voor deze feedback BB_Skelril!

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.