Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 47

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: verbeterde graansilo, crèche van tropisch hout en granietkuil

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    die kun je binnen je gilde aan starters geven
    Dat klopt.. laat ik voor rond de 50.000 edels aan silo's weggeven.. *Rolleyes*

  2. #22
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReformeD Bekijk Berichten
    Dat klopt.. laat ik voor rond de 50.000 edels aan silo's weggeven.. *Rolleyes*
    Je kunt ze ook verkopen aan starters... Aangezien de nieuwe silo's ook verhandelbaar zijn zou het je allicht kunnen schelen als je er af en toe eentje niet met edels hoeft te kopen, maar met munten/graniet verdiend op de handel met je oude silo's.

  3. #23

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ow dacht dat je ze waardeloos vond Reformed, vandaar de opmerking.

    @Paul, dik kans dat er al plannen genoeg zijn berekend om munt te slaan uit de silo's.
    De handelsmannen balen alleen dat er straks zoveel silo's aangeboden worden dat ze een kwartaal op hun voorraad silo's gaan zitten voordat de prijs weer "acceptabel" is naar hun maatstaven.

    Maar goed dat is dan weer zo'n lamme reden om mee te klagen dat dat het niet haalt hier in de klachtencentrale.

    Dat BB manieren verzint en aandraagt om lvl 50-ers hun ruimte op het eiland te verschaffen waar zo naar gevraagd wordt, heeft geen toegevoegde waarde.

    PS Laat ik een gokje wagen en zeggen dat je voor zon 5000 edels aan zelfgeproduceerde grondstoffen verhandeld hebt om aan al die silo's te komen 66 maar liefst??? Als je 50 stuks (37500edels) gezegd had had ik je misschien geloofd.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 04-02-14 om 03:09. Reden: overdrijven is een vak

  4. #24
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De datum moest 12 maart zijn, ik heb de datum op de hoofdpagina inmiddels aangepast. Verder heb ik ook al een gedeelte van jullie feedback over deze limitatie doorgegeven aan game design.

    BB_Skelril

  5. #25

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Erg fijn dat hij zo kort beschikbaar is. Alle level 50'ers kunnen er 1 halen. Ik nog niet en heb gewoon pech... Lekker geregeld zo.

  6. #26

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Da's wel erg kort beschikbaar voor zo'n relatief kostbaar item...

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    op zich goed om dit in eerste instantie tijdelijk beschikbaar te maken. De normale silos worden anders ineens wel heel erg waardeloos. Als ze elke paar maanden tijdelijk beschikbaar komen kunnen ze er over een jaar permanent in. Levert voor BB waarschijnlijk ook het meest op zo.

  8. #28

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    De normale silo's zijn voor de mensen die edelstenen sparen in plaats van kopen niet helemaal waardeloos denk ik.
    En dat het beter is voor BB geloof ik meteen, net mezelf toch weer 2 edelputten laten kopen met happyhour om zo de beste deal te hebben om aan die verbeterde silo's te komen mettertijd, heb ik mezelf weer een plezier gedaan door informatie te missen dat ik na 12 maart (1 of 2 van die silo's verder) alleen maar harder spaar voor verbeterde pakhuizen mijn laatste recycler en watermolens die ik eigenlijk liever via de handel vind, omdat ik ze ietwat overprijst vind.

  9. #29
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik wel irritant vind aan die verbeterde silo's is dit: zodra de compacte tarweveld iets voller zit dan die 3000 die erin gaat stopt de verbeterde silo met extra bijvullen terwijl de normale silo hierin gewoon doorgaat met vullen. Dit viel mij op, heb nu 4 verbeterde silo's maar iedere keer als veld voller is dan die 3000 krijg ik zo'n uitroepteken met steentjes erbij.
    Zou graag zien dat die verbeterde silo ook gewoon doorgaat met extra bijvullen van het tarweveld ook al zit je pakhuis vol met tarwe

  10. #30

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crusader1981 Bekijk Berichten
    wat ik wel irritant vind aan die verbeterde silo's is dit: zodra de compacte tarweveld iets voller zit dan die 3000 die erin gaat stopt de verbeterde silo met extra bijvullen terwijl de normale silo hierin gewoon doorgaat met vullen. Dit viel mij op, heb nu 4 verbeterde silo's maar iedere keer als veld voller is dan die 3000 krijg ik zo'n uitroepteken met steentjes erbij.
    Zou graag zien dat die verbeterde silo ook gewoon doorgaat met extra bijvullen van het tarweveld ook al zit je pakhuis vol met tarwe
    loopt hij niet naar volgende veld? (dat doet de gewone silo namelijk, alleen als er 2999 in zat en je silo is level 5 maakt hij er nog even 3004 van)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.