Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 47

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: verbeterde graansilo, crèche van tropisch hout en granietkuil

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: verbeterde graansilo, crèche van tropisch hout en granietkuil


    Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    crèche? De vertaling van tree nursery naar Nederlands is gewoon ''boom kwekerij"
    Een crèche is waar kleine kindjes worden opgevangen Lijkt me dus logisch dat deze naam wordt aangepast naar: Tropenhout kwekerij

    Maar wel goed dat er is geluisterd, je kunt nu 6000 (zelfs 9000) graniet uit de kuil halen. Dus dat tikt mooi aan.
    Persoonlijk vind ik de kwekerij en granietgroeve er heel mooi uitzien. Zal jammer zijn als deze opraken, zulke mooie gebouwen.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 24-01-14 om 17:30.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Thumbs up

    dat is super

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel,

    De veranderingen zijn inmiddels al doorgegeven, helaas is het niet aan mij om deze ook daadwerkelijk toe te passen ;-).

    BB_Skelril

  5. #5

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Ze zijn er niet beter op geworden na alle feedback die er op test al rond zwerft.

    Leuk dat ze hervulbaar worden, maar ze zijn nog altijd traag (bijna 1 uur voor een cyclus?!), en verbruiken sinds het hervulbaar zijn 3x zoveel (?!?!) afzetting per 1 product (hervullen is dus niet bij te houden, en is al moeilijk zat gezien amper beschikbare hervul).

    En nog altijd de duur.

    En je gebouw kan verdampen.

    Die Tropenbomen Kwekerij (crèche lol!) en Graniet Put zijn kortom compleet overbodig en voor niemand interessant.

    Nou die silo, daar kunnen mensen dan weer wél wat mee.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    De granietkuil is verbeterd is al mooi hebben ze toch al wat geluisterd die versnelde silos is dat om plaats te besparen kunnen jullie ook geen superboerderijen maken past beter bij elkaar en bespaart nog meer plaats het enige spijtige vind ik dat jullie geen gs terug geven als we straks de oude silos zouden slopen en de nieuwe zetten vind dat dat wel het minste is wat jullie konden doen ik heb er trouwens voor betaald en als ik nieuwe wil hebben moet ik nog eens dokken en dan weer een hoop gs investeren om ze te uppen.

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Poegel,

    De veranderingen zijn inmiddels al doorgegeven, helaas is het niet aan mij om deze ook daadwerkelijk toe te passen ;-).

    BB_Skelril
    Goed bezig Skelril!

  8. #8
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sigaar2012 Bekijk Berichten
    het enige spijtige vind ik dat jullie geen gs terug geven als we straks de oude silos zouden slopen en de nieuwe zetten vind dat dat wel het minste is wat jullie konden doen ik heb er trouwens voor betaald en als ik nieuwe wil hebben moet ik nog eens dokken en dan weer een hoop gs investeren om ze te uppen.
    Wanneer je je nokia 3310 inruilt voor een iPhone moet je toch ook gewoon betalen? Zelfs een bestaand produkt in een nieuwe verpakking is al duurder. Dat is marketingstrategie
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Wanneer je je nokia 3310 inruilt voor een iPhone moet je toch ook gewoon betalen? Zelfs een bestaand produkt in een nieuwe verpakking is al duurder. Dat is marketingstrategie
    die nieuwe foon koop je met euro's, je oude telefoon verkoop je voor euro's...
    die nieuwe silo koop je voor edelstenen, maar die oude silo kun je niet voor edelstenen verkopen...

    verkeerde vergelijking dus


    overigens, wat zijn de afmetingen van die nieuwe silo??? is die gewoon 2x2 of heeft dat gebouw ook weer een of andere rare vorm/afmeting?!?!?

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    zijn gewone afmetingen dus valt mee ziet er wat anders uit maar vind wel dat er een soort inruil moet komen al was het maar in het proviandhuis bv maak van 3 silos een versnelde dan kunnen we nog altijd zien of we ze inruilen verkopen op handel of gewoon laten staan.
    Heb niet veel goesting mijn tarwe bloks van 5-5 naar 7-3 te brengen als later blijkt dat er bv superboerderijen komen en ik alles weer naar 5-5 kan brengen.
    Maar zo blijven we toch weer bezig zekers.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.