de oude silos kun je op handel verkopen aan spelers die de nieuwe niet willen of kunnen kopen....win..win situatie
de oude silos kun je op handel verkopen aan spelers die de nieuwe niet willen of kunnen kopen....win..win situatie
Voor de snelle ingreep van de granietkuil.
Klasse hoe jullie op de feedback van de spelers hebben gereageerd !
Laatst gewijzigd door Roman_Wiley; 25-01-14 om 14:32.
wanneer komen al deze updates ik zie veel plannen die zijn er al maanden maar gebeurt nog niks zou fijn zijn als er een update komt wanneer daad werkelijk all deze nieuwe dingen komen en hoe zit het met pvp begin 2013 en toen eind 2013 ik weet niet hoor maar het is nu 2014 voor als je het nog niet wist
Goede vraag.... waar blijft PvP... waar blijft het opblazen van rotsen voor meer ruimte...
Wordt toch wel eens tijd dat er weer eens iets wordt toegevoegd waardoor de *long-time* level 50`s weer eens wat uitdagingen aan hebben!
mwah, is al lang bekend ze doen van alles door elkaar en van alles maar een beetje en maar heel af en toe iets echt goed...
Soms is het toch maar beter om geen commentaar te geven anders krijg je weer strafpunten of een ban.
Maar het is moeilijk om netjes te blijven met de dingen die BB doet.
En niet te vergeten uiteindelijk zijn wij de oenen die maar door blijven spelen :-)
gemaakt door Zubatsu
ze moeten gewoon die dagboek bijhouden wanneer daadwerkelijk al die updates komen enzo dan heb je iets om vooruit op te kijken :O
komt er ook een inruil-actie voor oude silo's?
Want anders zit ik dalijk met een hele hoop waardeloze silo's...
Anders is het een heel oneerlijke update voor de mensen die al flink geinvesteerd hebben in de huidige versie van de silo's.
die kun je binnen je gilde aan starters geven