Ow dacht dat je ze waardeloos vond Reformed, vandaar de opmerking.
@Paul, dik kans dat er al plannen genoeg zijn berekend om munt te slaan uit de silo's.
De handelsmannen balen alleen dat er straks zoveel silo's aangeboden worden dat ze een kwartaal op hun voorraad silo's gaan zitten voordat de prijs weer "acceptabel" is naar hun maatstaven.
Maar goed dat is dan weer zo'n lamme reden om mee te klagen dat dat het niet haalt hier in de klachtencentrale.
Dat BB manieren verzint en aandraagt om lvl 50-ers hun ruimte op het eiland te verschaffen waar zo naar gevraagd wordt, heeft geen toegevoegde waarde.
PS Laat ik een gokje wagen en zeggen dat je voor zon 5000 edels aan zelfgeproduceerde grondstoffen verhandeld hebt om aan al die silo's te komen 66 maar liefst??? Als je 50 stuks (37500edels) gezegd had had ik je misschien geloofd.
Laatst gewijzigd door Bertolucci; 04-02-14 om 03:09. Reden: overdrijven is een vak
De datum moest 12 maart zijn, ik heb de datum op de hoofdpagina inmiddels aangepast. Verder heb ik ook al een gedeelte van jullie feedback over deze limitatie doorgegeven aan game design.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Erg fijn dat hij zo kort beschikbaar is. Alle level 50'ers kunnen er 1 halen. Ik nog niet en heb gewoon pech... Lekker geregeld zo.
Da's wel erg kort beschikbaar voor zo'n relatief kostbaar item...
op zich goed om dit in eerste instantie tijdelijk beschikbaar te maken. De normale silos worden anders ineens wel heel erg waardeloos. Als ze elke paar maanden tijdelijk beschikbaar komen kunnen ze er over een jaar permanent in. Levert voor BB waarschijnlijk ook het meest op zo.
De normale silo's zijn voor de mensen die edelstenen sparen in plaats van kopen niet helemaal waardeloos denk ik.
En dat het beter is voor BB geloof ik meteen, net mezelf toch weer 2 edelputten laten kopen met happyhour om zo de beste deal te hebben om aan die verbeterde silo's te komen mettertijd, heb ik mezelf weer een plezier gedaan door informatie te missen dat ik na 12 maart (1 of 2 van die silo's verder) alleen maar harder spaar voor verbeterde pakhuizen mijn laatste recycler en watermolens die ik eigenlijk liever via de handel vind, omdat ik ze ietwat overprijst vind.
wat ik wel irritant vind aan die verbeterde silo's is dit: zodra de compacte tarweveld iets voller zit dan die 3000 die erin gaat stopt de verbeterde silo met extra bijvullen terwijl de normale silo hierin gewoon doorgaat met vullen. Dit viel mij op, heb nu 4 verbeterde silo's maar iedere keer als veld voller is dan die 3000 krijg ik zo'n uitroepteken met steentjes erbij.
Zou graag zien dat die verbeterde silo ook gewoon doorgaat met extra bijvullen van het tarweveld ook al zit je pakhuis vol met tarwe