Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: nieuw winkel item

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    nieuw winkel item

    ik stel voor dat je in de winkel voor 1.000 edelstenen of zo iets kunt kopen dat je dan van die super irritante aanbieding pop up af bent als je inlogt!

    ik begrijp best dat ze zelfs premium members lastig blijven vallen met die ongewenste reclame in de hoop er nog een extra slaatje uit te slaan, dus vandaar mijn suggestie om die mensen dan maar extra te laten betalen, zodat ze die irritante pop up alsnog kunnen laten verdwijnen door extra te betalen...

    graag spoedig invoeren

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Het gepeupel, dat zich bijna niks van die geweldige aanbiedingen kan permitteren, krijgt ze wel elke dag voor de kiezen omdat die geen 1x edelstenen hebben??
    Ik stel dus voor dat de rijke spelers ze 5x per dag krijgen, tot alle oneindige kopermijnen uitverkocht zijn
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    het is gewoon reclame, de meeste sites hebben iets wat ze "premium" noemen, zodat je geen reclame meer krijgt...
    settlers is natuurlijk anders en krijgt iedereen die irritante reclame, maar waarom dan geen winkel item dat je XXX aantal edelstenen kunt betalen om van die irritante reclame af te komen??? (voor 10-20-30-100 dagen of zo)...
    kunnen ze mooi weer hun zakken vullen en de mensen die het kopen hebben geen last van de reclame...

    ik denk overigens dat dat reclame pop up venster de meest waardeloze update/upgrade ooit is... wat een waardeloze toevoeging was dat zeg... wekt alleen maar irritatie op!!!

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ach het stopt vanzelf als ze er genoeg spelers mee weggejaagd hebben

    evengoed leden die al edels premium of wat dan ook al gekocht hebben zouden die popups niet moeten krijgen
    uiteindelijk gooien hun eigen glazen in denk
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 24-01-14 om 04:54.

  5. #5
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan reclame maken geen probleem.
    Je kan er ook aanbieding bij zetten ook geen probleem.

    Maar als de aanbieding hetzelfde kost als in de winkel dan klopt er iets niet.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.