Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bug terug naar bandietennest

  1. #1
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud

    Bug terug naar bandietennest

    Zojuist heb ik te maken gehad met een bug/glitch, waardoor ik 120XB + 50R kwijt ben geraakt.



    Ik val de leider linksboven aan, maar de generaal loopt spontaan naar de kampen aan de rechterkant, terwijl dit niet werd aangegeven. (Er zou geen onderschepping plaatsvinden) Ben nu dus een flink aantal eenheden kwijt, terwijl ik nu moet wachten met mijn premium aan..

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ja dat niet zo vreemd, je generaal staat in de rode zone van het achtergelegen bandieten kamp
    de route tussen de rosten door loopt hij net langs de rode zone
    zo was het hier tenminste, ik plaatste de veteraan recht onder de denneboom
    zoals ze daar nu staan stonden ze bij mij beide in de rode zone

    de bug kan wezen dat het niet aangegeven werd dat hij in de rode zone liep
    moet je toch ook bericht van gehad hebben dat hij direct werd onderschept
    de 2de blok volgens de guide van evil-j was dat net zo
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 22-01-14 om 02:33.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    zoals totalnuts aangeeft, je loopt door de agro zone van dat andere kamp, dus wordt je onderschept...
    ik ben niet thuis in al die guides, maar snap sowieso eigenlijk al niet wat je daar in die hoek doet bij dat avontuur :P

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het tijdje terug ook gehad daar. Daar zit wel de rode zone van het kamp dat in het tweede plaatje weg is, aangezien het in een bevrijde sector is gaat daar wel iets mis. In een block-poging van die kant ging mijn generaal er langs, ineens was hij weg en "spawnde" in het andere kamp. Dus iets meer afstand houden, iets meer naar linksboven is ruimte om je generaal te plaatsen, vanuit daar gaat het goed.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.