Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: lvl 50 en nu?

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    lvl 50 en nu?

    Level 50, in het bezit van sprookjeskasteel, major, 4 goudtorens, 2 kwartiermeesters, talrijke epische gebouwen, een vol pakhuis en de meeste gebouwen op lvl 5.

    En nu?

    Geen missies meer, geen lvl up mogelijk, geen avo’s meer nodig voor bonen…….De uitdaging is weg.

    De laatste tijd zijn er veel ervaren spelers al afgehaakt om deze reden.
    Alle veranderingen en met name de events van de laatste tijd hebben het spel niet geholpen. Door zelf kaartstukken maken, van tarwe munten maken en met name de meester architect heeft ubisoft snel kunnen cashen maar is niets in dit spel nog bijzonder. Het laatste idee is de granietkuil, waarmee het laatste bijzondere product ook is verdwenen.

    Natuurlijk heb ik dit spel altijd met plezier gespeeld, zit in een fantastische gilde maar er moet nu wel snel nieuwe uitdaging komen.
    Kritiek geven is makkelijk daarom zal ik ook een idee opperen.

    Wat ik altijd al vreemd heb gevonden is hoe reizen je generaals naar een avo? Mijn voorstel is bouw een scheepswerf/haven bij lvl 25. Hier kun je in eerste instantie transportboten bouwen die je generaals naar het avo kunnen vervoeren. De reistijd is niet afhankelijk van de generaal maar van het type transportboot (snelle of langzame) want iedereen is die 30 minuten wachten op een normale gen ook wel zat.

    http://imageshack.com/a/img34/9771/n1q8.jpg
    (excuses voor de belabberde plaatjes)

    Kom je in lvl 45 kun je een verkenningsboot bouwen waarmee je in eerste instantie 3 nieuwe eilanden kunt ontdekken. Ik noem het maar even een pooleiland, tropisch eiland en het woestijneiland. (dit kan door middel van missies worden voltooid)

    http://imageshack.com/a/img854/4722/gxh0.jpg

    Wanneer je lvl 50 hebt bereikt kun je een kolonisatie-eenheid bouwen waarmee je 1 van de 3 eilanden mag koloniseren. Je mag zelf weten welk eiland je neemt. Elk eiland heeft zijn eigen grondstoffen en troepen. Dit maakt de handel ook weer interessant omdat je dus zelf niet alle grondstoffen kunt maken. Handelen kan alleen via je thuiseiland dus zal je middels handelsschepen het daarnaar toe moeten brengen of andersom als je wat nodig hebt voor troepen enz.
    Ook dit eiland kun je naar lvl 50 brengen…. En daarna het volgende eiland. Zo kun je nog jaren plezier aan het spel beleven.

    Voorbeelden Pooleiland:
    Dennehout productie/ijkoude ijzermijn/ kolenbrander/ iglo’s, walvisvaarder/ijsberentemmer/ smid voor hamers/smid voor bijlen, smid voor aksen/ smid voor kettingen/titaniumzwaardenmaker, steenhouwer/steenbewerker voor kogels/ kas voor voedsel/ jagershutten/ ijskasteel/huskiefarm/ juwelenmaker.
    Eenheden: strijder met hamer/strijder met bijl(tje)/strijder met aks/steenwerper/kogelslingeraar/boogschieter/strijders op slee getrokken door huskies/houten stormtoren getrokken door ijsberen/strijder met titaniumzwaard

    Voorbeelden tropisch eiland:
    Slangenbezweerder/tropisch hout productie/rubber maker/tropisch fruit kweker/silo’s om het fruit aan te vullen/steenhouwer/wielmaker/pantertrainer/jagers/vissers/gifmaker/gifproductie/ condorfarm/katapultmaker/ koffieplantage/jade/ inca-tempel
    Eenheden: messenvechter/speervechter/slangenmeester/stijder op condor/ strijder met katapult/ pijlblazer/ gifpijlblazer/ pantermeester/ wagen met megakatapult

    Voorbeelden woestijneiland:
    Buffelfarm/hutten/kleimaker/steenbakker/zebratrainers/olifantenfarm/hardhoutproductie/ cacao veld/ silo’s voor cacao velden/ jagershut/vissers/ olifantentrainer/ivoor/Arabische zwaardenmaker/ marmerhouwer.
    Eenheden: stokslaander/strijder met zweep/strijder met kapmes/strijder met arabisch zwaard/ messenwerper/ lange boogschieter/ olifantenmeester/ strijders op zebra’s


    Zo heb je bijvoorbeeld de handel en/of gildeleden nodig om aan jade/ivoor te komen voor de juwelenmaker op het pooleiland. Bovendien heeft elk eiland zijn eigen avo’s waardoor er weer veel uitdaging terug komt.

  2. #2
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het er super uitzien. Zou inderdaad de uitdaging weer in het spel brengen.

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk leuk, als ik er nog bij mag inhaken:

    Het zou leuk zijn als je een VoC-kantoor zou kunnen bouwen op je scheepswerf. Hier kun je handelsafspraken maken met vrienden. Na een bepaalde tijd gaat er een boot van jouw eiland naar het eiland van je vriend(en). Je geeft vooraf aan dat je bijvoorbeeld om de 12 uur een bepaalde hoeveelheid steen brengt naar iemand en er een bepaalde hoeveelheid hout voor terug wilt. Zo komen en gaan er constant schepen van- en naar je eiland, wat zeker een nieuwe dimensie aan het spel geeft.

    EXTRA:
    Natuurlijk kan het voorkomen dat je onderweg wordt aangevallen door piraten (= avontuur). Je moet versterking sturen met je generaal en gaat een gevecht op zee aan (of een onbewoond eiland).

    EXTRA EXTRA: Het zou leuk zijn als je kunt afreizen naar één centraal eiland waar je kunt handelen en een nieuw chatkanaal hebt. Op dit eiland zou je vanalles kunnen doen wat vanaf lvl 50 beschikbaar is. Andere spelers bezoeken ook dit eiland.

    Doe er je voordeel mee BB
    Laatst gewijzigd door Poegel; 21-01-14 om 12:26.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Das idd een mooie aanvulling!

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Leuke ideeën allemaal, het zou mooi zijn als BB er ook daadwerkelijk iets mee doet

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Met alle respect, snap de frustratie, maar vind je niet dat het met de aangedragen ideeën dan niet erg veel op anno gaat lijken?

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    vind het ook een beetje heel erg veel te ver gaan, nog maar te zwijgen over de bugs die de intree kunnen doen
    ik snap ook de frustratie niet, als gedaan is, is gedaan, liggen al zat games in de kast die online moet gamen en waarvan de server dicht is
    denk ook overigens niet dat dit spel nog jaren voortduurt. ik zie eerder een totaal nieuwe versie verschijnen
    zodat er weer pegels binnen stromen

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    lvl 50?????
    /ragequit

  9. #9
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik sterk aan het voorstel is dat er daad werkelijk meer diversiteit komt. Daarbij is het ook lovenswaardig dat er iemand is met ideeën! Alleen maar zeuren helpt niet, dus ik vind een bijzonder leuk initiatief. Sterker nog ik daag alle critici uit om met een ander voorstel te komen...

    Het idee van de geschakelde avonturen waar bij je met 2,3 of 4 mensen moet samen werken vind ik al een goed voorbeeld dat er geluisterd wordt naar de spelers.

    Het idee van meerdere eilanden waar je dus moet kiezen voor een richting (net als met je geo's etc.) lijkt mij een leuke uitdaging. Zolang iedere keuze zijn voor en nadelen heeft!

    Het verkrijgen van nieuwe wapens en units is ook leuk, ze moeten wel een duidelijk voor EN nadeel hebben. Leuk lijkt me: echte verdedigers of echte kamikazi's...

    Het concept van de schepen maakt het ook leuker, wie weet met een piraat hier of daar of een storm...

    Ik hoop dat er meer initiatieven komen waarmee we allemaal verder kunnen.
    Succes en hulde voor de inzet!

    Robin

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    leuk idee !!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.