Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Super rare buit in *5e Wedstrijd* WK Event avontuur

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud

    Super rare buit in *5e Wedstrijd* WK Event avontuur

    Hey mensen,

    In het begin toen deze server startte zaten we in de laatste week van het wk event van 2012 waar we toen WK avonturen konden kopen maar geen voetballen meer konden krijgen
    Van die tijd had ik nog wat wk avonturen in de spel winkel gekocht en die zijn altijd in het stermenu blijven staan, maar met WK 2014 voor de deur wou ik even kijken of er nou voetballen zouden droppen van deze avonturen, dus ik had er een oude guide bijgepakt en het avontuur gespeelt.

    toen het avontuur voorbij was, zaten er 30 cadeaus in de buit vh kerst evenement dus im dacht huuhh? hoe is dat dan mogelijk??

    Omdat waarschijnlijk niemand anders meer deze avonturen heeft wou ik een screenshot van de buit met julie delen voor de fun, maar ook uit teleurstelling voor het niet krijgen van 30 voetballen in plaats van, zoals het vroeger wel was geloof ik, maar dan met 60 ballen

    Waarschijnlijk is er een fout gemaakt met de buittabel, dus bij deze:

    http://d.pr/i/xMCx

    geniet van deze zeldzame buit display

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    Hey mensen,

    In het begin toen deze server startte zaten we in de laatste week van het wk event van 2012 waar we toen WK avonturen konden kopen maar geen voetballen meer konden krijgen
    Van die tijd had ik nog wat wk avonturen in de spel winkel gekocht en die zijn altijd in het stermenu blijven staan, maar met WK 2014 voor de deur wou ik even kijken of er nou voetballen zouden droppen van deze avonturen, dus ik had er een oude guide bijgepakt en het avontuur gespeelt.

    toen het avontuur voorbij was, zaten er 30 cadeaus in de buit vh kerst evenement dus im dacht huuhh? hoe is dat dan mogelijk??

    Omdat waarschijnlijk niemand anders meer deze avonturen heeft wou ik een screenshot van de buit met julie delen voor de fun, maar ook uit teleurstelling voor het niet krijgen van 30 voetballen in plaats van, zoals het vroeger wel was geloof ik, maar dan met 60 ballen

    Waarschijnlijk is er een fout gemaakt met de buittabel, dus bij deze:

    http://d.pr/i/xMCx

    geniet van deze zeldzame buit display
    Tijdens het WK-event krijg je geen loot (dus ballen) van het avontuur zelf. Maar je krijgt deze van de bijpassende missies.
    Er wordt dus gevraagd om je kwalificerende wedstrijd te spelen met als beloning 60 ballen. Als je het avontuur voltooid, voltooi je de missie en krijg je de ballen.

    De verhouding van aantal eenheden vs. aantal ep is verleidelijk bij die voetbal avonturen, daarom waren ze zo bijzonder. Dus nogmaals: Je krijgt geen loot van het avontuur zelf. Het avontuur is op dit moment wel zo aangepast dat je nu wel loot krijgt, maar nog steeds geen ballen.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 17-01-14 om 10:32.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    erg raar dan dat je kerst cadeaus krijgt haha

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.