Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Granietkuil en Valentijns verrassing

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: Granietkuil en Valentijns verrassing


    Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 24-01-14 om 16:40.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Net eventjes de Valentijnsdoosjes getest op de testserver:



    11 geopend, inhoud:
    1x liefdesdrank
    1x (3) bronze ketels
    3x chocohaas
    1x 2000 munten
    2x 2000 goudrefill
    2x tropische mand
    1x koekjes

    Als geluk aan je zijde is kun je flink wat munten binnenhalen dus.
    Wel jammer van de goudrefill, kan ik mijn goudbusiness wel voorbij zeggen
    Verder wel een leuk doosjes denk ik.



    Kost: 1975 edelstenen
    Inhoud: 1250 graniet

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    In tegenstelling tot de tropische houtplantage (waarom school?) is dit gebouw iets minder slecht, maar niet koopwaardig om eerlijk te zijn, dus deze kan op de stapel met waardeloze ideen zoals de tropenhout school

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Na het meer dan goede idee om zelf tropisch hout te sprokkelen het niet minder goede idee om zelf graniet te hakken.Maar ja, die uitwerking, dat wil maar niet lukken. 1950 edelstenen voor 1250 tropische stammetjes en nu 1975 edelstenen voor 1250 graniet (op de engelse server gaat het overigens om 1k) , helaas , ook dit laat ik aan me voorbij gaan
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 14-01-14 om 18:33.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens, dit is weer eens mensen blij maken met 'een dooie mug'....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Na het meer dan goede idee om zelf tropisch hout te sprokkelen het niet minder goede idee om zelf graniet te hakken.Maar ja, die uitwerking, dat wil maar niet lukken. 1950 edelstenen voor 1250 tropische stammetjes en nu 1975 edelstenen voor 1250 graniet (op de engelse server gaat het overigens om 1k) , helaas , ook dit laat ik aan me voorbij gaan

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een rapport gemaakt van 100 valentijnsdozen en ja, de goudmensen zullen hiervan gaan smullen:
    Ik heb alles gesorteerd op geschatte waarde op de markt:

    > 13x 3 Bronzen Ketels, het meeste werkelijk waardeloze item wat je kan verzinnen, dus 13% kans op dat je eigenlijk niks krijgt :P
    > 16x Liefdesdrank
    > 15x Chocolade konijn, ja nog meer, het houdt maar niet op
    > 19x Tropische Fruitmand, wel nuttig en ook ongeveer evenveel edelstenen waard
    > 13x Koekje, hier gaan we de winst zone in
    > 2x Meer Verborgen Experimenten
    > 1x Terug naar het bandietennest, dus met 3% kans op een avontuur vindt ik de beschrijving van de doos nog net niet misleidend
    > 4x 2000 Munten, 1 vd hoofdprijzen waar het om zal gaan
    > 17x, +2000 gouderts afzetting!!! Hier gaat dus waarschijnlijk alles binnenkort om draaien, dit is het *nieuwe bevroren huis onder de prijzen*

    Zoals je dus ziet komt er iets winstgevends uit ongeveer 40% vd dozen. Maar waarom zijn deze wederom niet verhandelbaar? dit veroorzaakt weer een heleboel gedoe met mensen die munten enz naar iemand voor deze doos sturen en ze nooit krijgen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    *zucht* alweer een geldtrekker van BB, ik zie werkelijk niets uit de doosjes komen dat echt de edels waard is.
    Munten kan je zelf maken en de kans is zeer klein om te krijgen.
    Koekjes, nou vooruit die zijn wel handig om te hebben.
    Tropische fruitmand, krijg er al genoeg uit de kleermakers

    De rest is het noemen niet eens waard, dus ik zal er eens GEEN kopen

    Over de granietkuil zullen we maar helemaal zwijgen....

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    heerlijk he die +2000 aanvullingen, daar maak je 6000 gouderts uit, 9000 staven en 6750 munten, mooie hoofdprijs voor 17 per 100 dozen als je het aan mij vraagt :P

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    heerlijk he die +2000 aanvullingen, daar maak je 6000 gouderts uit, 9000 staven en 6750 munten, mooie hoofdprijs voor 17 per 100 dozen als je het aan mij vraagt :P
    Vind het wel jammer wat het effect hiervan is. De rijken (veel edelstenen/munten), worden op deze manier nog veel rijker.
    Zolang de prijzen op de handel nog gebalanceerd zullen blijven vind ik het prima. Maar ik ben bang dat de Nederlandse aard dit niet zal toelaten

  10. #10
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook de graniet put ff bekeken enne er zit 1k graniet in, geen 1250 zoals aangegeven in de winkel op de test.

    daarnaast heb ik de dozen bekeken. en heb er een stuk of 30!!! gekocht. en niet 1x munten gevonden
    en maar 3x goudafz.

    als je goudafz wil hebben volgens mijn berekening kun je beter de pikhouweel kopen. voor minder gems meer goudafz.
    en de rest van de loot is waardeloos.

    fruitmandjes zijn wel leuk.
    konijnen waar ik een al een kamer kan versieren.
    mijn mening?
    blijf af van die doos ( doe ik teminste) en als je graag graniet wil. koop een watermolen en verkoop die op de handel voor graniet zal je meer graniet opleveren. dan die put.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.