Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Granietkuil en Valentijns verrassing

  1. #31
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Een verbeterde versie van de granietkuil is vanaf vandaag te testen op tsotesting.com.

    BB_Skelril

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    1975 Edelstenen, 3000 graniet als basishoeveelheid, buff is nog steeds mogelijk en alleszaadjes kunnen worden toegevoegd.

    Tevens is er nu een verbeterde graansilo beschikbaar voor 1995 edelstenen. Deze dumpt dezelfde hoeveelheid tarwe in je veld echter nu in 4 minuten (excl looptijd) ipv 12 minuten. De verbeterde graansilo is verhandelbaar na aanschaf.
    dat maakt de granietkuil voor sommigen wellicht wel interessant...
    hoewel ik 2k edelstenen nog steeds erg prijzig vindt...
    maar goed, nou kan hij eventueel wel de moeite zijn voor sommige mensen...

    opgevoerde graansilo, tja, leuk en aardig...
    komt er ook een regeling dat je oude graansilos in kunt ruilen voor nieuwe??? eventueel met bijbetaling of 3:1 of zo???

  3. #33
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Verbeterde graansilo zie ik zeker zitten. Idem voor de watermolen.
    Ben iets te enthousiast geweest met het maken van tarwe

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Je kunt 5 oude graansilo's proberen te ruilen voor 1 nieuwe. Ik zag dat sommige ook doen met die bevroren huisjes. Ja dan heb je nog steeds een verlies, maar bij het vervangen van verouderde items door nieuwe is dat in elk spel wel het geval. Althans, de spellen die ik gespeeld heb, dus uitzonderingen daar gelaten
    ik bedoelde eigenlijk niet via handel, maar via BB
    silos koop je voor edelstenen, opgevoerde silos waarschijnlijk ook...
    dus een of andere tegemoetkoming voor mensen die eerder gewone silos hebben gekocht lijkt me wel op zijn plaats
    natuurlijk hoeft dat niet 1:1 te zijn, van mij part 1:5... het gaat niet zo zeer om het aantal dan wel om de mogelijkheid

  5. #35

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Kijk Tymy..dat is nu nog eens een doordacht structureel plan....ik ben voor

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb al langer het idee dat het gewoon een bij elkaar geraapt zooitje programmeurs zijn die zomaar iets doen zonder enige structuur...
    volgens mij gaan die 's morgens naar hun werk en dan gaan ze kijken wat zal ik vandaag eens gaan bedenken/programmeren: PvP, nah, geen zin in, nieuw avontuur, nah, vandaag niet, wacht, ik heb vannacht iets grappigs bedacht, ik ga vandaag een gildewinkel programmeren, daar heb ik wel zin in en dan zie ik wel hoe ver ik kom vandaag en morgen kijk ik wel waar ik dan weer zin in heb... de volgende dag, geen zin meer in die gildewinkel, maar toch maar ff afraffelen zodat ik wat anders kan gaan doen...
    dat idee krijg ik een beetje bij hoe ze te werk gaan...

    kort samengevat: goede en leuke ideeën, meestal heel erg teleurstellende uitvoering en weinig doordacht...

  7. #37
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Zo als Poegel al aangaf :Wanneer komen jullie nu eens met die verbeterde watermolen!Dat hij er komt is mij wel duidelijk,maar waarom moet hier alles zo eindeloos lang duren?

    Vriendelijke groet Xardia

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.