Een verbeterde versie van de granietkuil is vanaf vandaag te testen op tsotesting.com.
BB_Skelril
Een verbeterde versie van de granietkuil is vanaf vandaag te testen op tsotesting.com.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
dat maakt de granietkuil voor sommigen wellicht wel interessant...
hoewel ik 2k edelstenen nog steeds erg prijzig vindt...
maar goed, nou kan hij eventueel wel de moeite zijn voor sommige mensen...
opgevoerde graansilo, tja, leuk en aardig...
komt er ook een regeling dat je oude graansilos in kunt ruilen voor nieuwe??? eventueel met bijbetaling of 3:1 of zo???
Verbeterde graansilo zie ik zeker zitten. Idem voor de watermolen.
Ben iets te enthousiast geweest met het maken van tarwe
ik bedoelde eigenlijk niet via handel, maar via BB
silos koop je voor edelstenen, opgevoerde silos waarschijnlijk ook...
dus een of andere tegemoetkoming voor mensen die eerder gewone silos hebben gekocht lijkt me wel op zijn plaats
natuurlijk hoeft dat niet 1:1 te zijn, van mij part 1:5... het gaat niet zo zeer om het aantal dan wel om de mogelijkheid
Kijk Tymy..dat is nu nog eens een doordacht structureel plan....ik ben voor
ik heb al langer het idee dat het gewoon een bij elkaar geraapt zooitje programmeurs zijn die zomaar iets doen zonder enige structuur...
volgens mij gaan die 's morgens naar hun werk en dan gaan ze kijken wat zal ik vandaag eens gaan bedenken/programmeren: PvP, nah, geen zin in, nieuw avontuur, nah, vandaag niet, wacht, ik heb vannacht iets grappigs bedacht, ik ga vandaag een gildewinkel programmeren, daar heb ik wel zin in en dan zie ik wel hoe ver ik kom vandaag en morgen kijk ik wel waar ik dan weer zin in heb... de volgende dag, geen zin meer in die gildewinkel, maar toch maar ff afraffelen zodat ik wat anders kan gaan doen...
dat idee krijg ik een beetje bij hoe ze te werk gaan...
kort samengevat: goede en leuke ideeën, meestal heel erg teleurstellende uitvoering en weinig doordacht...
Zo als Poegel al aangaf :Wanneer komen jullie nu eens met die verbeterde watermolen!Dat hij er komt is mij wel duidelijk,maar waarom moet hier alles zo eindeloos lang duren?
Vriendelijke groet Xardia