Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 37

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Granietkuil en Valentijns verrassing

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Yup, om diezelfde reden speel ik dit spel dus ook, aub geen pvp hier!!

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Wat ik dus niet begrijp: PvP geeft een hele nieuwe dimensie aan het spel , itt tot wat er tot nu toe aan uitbreiding is. Waarom gaan jullie (degenen die maar blijven hameren op het toevoegen van PvP) niet gewoon een browserspel spelen dat hierop gebaseerd is, er zijn er genoeg. Ik zit totaal niet op PvP te wachten en speel TSO JUIST omdat er geen PvP aan te pas komt.
    toen de Nederlandse server werd gestart midden 2012 stond PvP gepland voor het einde van dat jaar (dus eind 2012), dat werd al snel verschoven naar 2013 en sindsdien wordt het doodgezwegen...
    PvP stond dus al lang op de agenda reeds voor jij hier begon te spelen (misschien speel je het spel wel al langer, maar in ieder geval niet op de NL server, want toen de NL server gestart werd stond het al op de planning!), dus dan ben jij degene die een verkeerde spel-keuze heeft gemaakt en niet de mensen die blijven hammeren over PvP...
    ik hou niet van verzamelvoorwerpen, maar jij wel... jij houdt niet van PvP, maar ik wel, zo is het met alles, ieder zijn ding...

    wel of geen PvP is in principe helemaal niet aan de orde, waar het om gaat is dat BB het op de planning had staan (natuurlijk kan een planning uitlopen) maar dat het nou helemaal doodgezwegen wordt is gewoon waardeloos!
    belofte maakt schuld...
    als PvP helemaal geschrapt is dan hadden/moeten/kunnen ze dat toch ook gewoon melden... natuurlijk krijgen ze dan commentaar (en misschien ook positieve reacties), maar gewoon zomaar doodzwijgen slaat natuurlijk nergens op...

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Als dood-zwijgen ook de dood van PvP betekent, ben ik VOOR

  4. #24
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    t dus dan ben jij degene die een verkeerde spel-keuze heeft gemaakt en niet de mensen die blijven hammeren over PvP...
    ik heb het speciaal voor jou even opgezocht: sinds 11-04-2012 op de uk-server en met mijn keuze destijds was niks mis: een pvp-loos browserspel
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    ik heb het speciaal voor jou even opgezocht: sinds 11-04-2012 op de uk-server en met mijn keuze destijds was niks mis: een pvp-loos browserspel
    ik ben op NL server pas begonnen en toen stond PvP reeds op de planning, dus ik zit in hetzelfde schuitje, alleen ik ben voor en jij tegen...
    maar dat doet er nog steeds nix aan af dat ze het doodzwijgen...
    een berichtje in de vorm van: misschien eind dit jaar, of pas over 5 jaar, of helemaal nooit is toch gewoon het minste wat ze kunnen doen...
    als het van origine gepland stond voor eind 2012 en het is nu 2014 en je hoort er helemaal nix meer van dan vind ik dat persoonlijk een heel vreemde zaak...

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Trouwens dan snap ik nog steeds niet waarom de mensen die tegen zijn er tegen zijn, want er stond aangegeven dat pvp optioneel is, dus ik ga ervan uit dat deze mensen niet de betekenis van dat woord weten dus ik licht toe dat optioneel in houdt dat je zelf mag kiezen of je meedoet of niet, en als je niet meedoet veranderd er helemaal niks aan je spel, en daarnaast is je thuis eiland ook onschendbaar, dus in princiepe gebeurd er helemaal niks voor deze spelers.
    Naja, in het aller ergste geval zullen kruisbogen en dat soort wapens weer duurder worden, maarja de markt veranderd toch continu, dus je kan er zelfs op inspelen om voor kruisbogen productie te kiezen als non pvper bijvoorbeeld, dus slechter kun je er niet uit worden, eerder beter eigenlijk.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Granietkuil en Valentijns-verrassing....

  8. #28

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Granietkuil en valentijnskado

    Dit is een spel wat niet gauw verveelt, altijd weer spannend wat de volgende versie brengt.
    Wat ik ook graag zou zien, is meer kopererts.
    Nu kunnen alleen de groten der aarde....de rijken een onuitputbare kopermijn kopen, dat vindt ik wel jammer.

    Voor de rest een TOP spel..

    Groetjes Idefix

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Granietkuil en Valentijns-verrassing....
    daar waren we toch al binnen een halve minuut mee klaar???
    maar zal het nog ff keer herhalen: waardeloos!!!

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    +1

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.