Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 37

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Granietkuil en Valentijns verrassing

  1. #11

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    in de aankondiging staat ook gewoon 1000 graniet voor de granietkuil. Staat dan weer wel bij dat je em kunt buffen waardoor ie per edelsteen meer graniet oplevert.

    Maar ben het met medespelers hierboven eens dat het spel steeds meer de voorkeur naar betalende spelers legt ten koste van mensen die het geduld aspect van de gratis variant ter harte nemen.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    staat misschien wel dat hij 1250 graniet bevat, maar dat is een druk fout, als je hem bouwt zit er maar 1000 in, kan er 1 per week kopen
    met een topproductie van ruim 51 minuten 1 graniet gaat het wel weer heel erg lang duren,
    uppen naar level 4 kost nagenoeg niks, naar 5 toch ook al weer 500 muntjes, persoonlijk denk ik dat handelen beter is

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    In tegenstelling tot de tropische houtplantage (waarom school?) is dit gebouw iets minder slecht, maar niet koopwaardig om eerlijk te zijn, dus deze kan op de stapel met waardeloze ideen zoals de tropenhout school
    daar ben ik het helemaal mee oneens!!!
    deze hoort op de stapel goede ideeën en wederom waardeloze uitwerking!!!

    ze zouden in de winkel een soort van donatie pot moeten hebben dat als er genoeg in zit dat ze een fatsoenlijke ontwikkelaar aan kunnen trekken...

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Heerlijk? Ik heb heel veel doosjes gekocht toen er een kans op bevroren huizen was, maar zal er nu welgeteld NUL kopen.
    Ik heb er op de test ook een heleboel gekocht om eens te kijken wat er allemaal uit komt rollen, maar het rendement is ver te zoeken.

    Hoopje paaskonijnen, tropenmanden, ketels(zucht), en wat andere onzinnige dingen die de 95 edels verre van waard zijn.
    Enige mooie dingetjes waren de koekjes(5), avonturen(2) en munten en goudafz. (beide 3x), uit een 50-tal doosjes.

    Er zijn echt wel betere manieren om je edels te besteden dan aan deze doos en de granietput.
    Als er nu eens een EHBO-kit in had gezeten, want die zie je dus nergens meer Niet dat dat nu zo'n zinvol item is, maar da's tenminste nog zeldzaam

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb net als Poegel 100 valentijnskadootjes gekocht op de testserver, en heb de resultaten samengevoegd zodat jullie kunnen bedenken of jullie het waard vinden om een valentijnskadoo te kopen


    blijkbaar doet de foto het niet, op deze link kan je de foto zien
    http://prntscr.com/2jjc6v
    Laatst gewijzigd door MrScholten; 15-01-14 om 15:17.

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had ook men rapport van 100 stuks gepost, vreemd, sommige dingen matchen precies terwijl anderen verschillen, grappig

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    Ik had ook men rapport van 100 stuks gepost, vreemd, sommige dingen matchen precies terwijl anderen verschillen, grappig
    oeps, dan moet jou naam daar staan ipv dan die van Poegel :$

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud

    onzinnige gebouwen en functies

    kan BB niet even stoppen met deze onzinnige gebouwen en functies toe te voegen,

    1000 graniet in 1 weekje...doe een keer pirateneiland of 2x en je hebt het al....mischien wel handig voor lagere niveau spelers, maar voor de hogere niveau spelers niet echt.

    Wat mij betreft, zorgt BB ervoor we grotere unit sizes (ipv 25 stuks 250stuks) kunnen maken in barrack en in proviandhuis voor de items.
    dat geklik na een keertje een slimme kleermaker , is niet meer te doen! Hierdoor wil ik het spel ook minder spelen!

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Snappen julie dit niet?
    Dit is zeer waarschijnlijk een reeds pogingen om PvP uit te stellen of uit te sluiten van het spel, al deze waardeloze uitvindingen wijzen erop.
    Andere signalen zijn, dat er geen woord meer over gerept wordt en geen polls worden gemaakt E.D

    Straks ook weer, zullen ze alles gaan doen om ons niet over pvp te laten klagen, wacht maar, straks komt weer het paasevent en dan moet er per see iets bij komen wat erg ingewikkeld is en erg veel tijd kost, en als je denkt dat het is afgerond, staat er weer een WK evenement voor de deur, dit zijn allemaal Fillers mensen

  10. #20
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik dus niet begrijp: PvP geeft een hele nieuwe dimensie aan het spel , itt tot wat er tot nu toe aan uitbreiding is. Waarom gaan jullie (degenen die maar blijven hameren op het toevoegen van PvP) niet gewoon een browserspel spelen dat hierop gebaseerd is, er zijn er genoeg. Ik zit totaal niet op PvP te wachten en speel TSO JUIST omdat er geen PvP aan te pas komt.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.