Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Duistere broederschap Bug

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud

Duistere broederschap Bug

aanval 2 kamp 9 bleef hangen in de aanval.
    om te kijken of er haperingen waren in het spel heb ik tijdens deze aanval troepen naar huis gestuurd om te kijken of dit zou helpen de hapering op te lossen. Helaas was dit niet het geval. 3 troepen naar eiland gestuurd maar de aanval bleef hangen.
    Daarna besloten om 10:37 terug te keren naar mijn eiland en opnieuw het avontuur te openen.
    En ja hoor mijn veteraan herstellende na de aanval op kamp A Die ik terug had willen trekken na de aanval op kamp 9B.
    troepen naar de filistijnen en veteraan herstellende.
    Het viel mij op dat dit ook al gebeurde bij kamp 8 en 9A omdat deze ook lang bleven hangen en ik voor het aanmaken van troepen terug ging naar mijn eilandje en toen wel snel de berichten binnen kwamen dat de strijd geleverd was.

Ik stop nu even met het avontuur omdat ik niet weet of dit nog meer zal plaats vinden. Ik hoop dat jullie het probleem kunnen achter halen.

mvg Peggle

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    soms is het beter als het blijft hangen gewoon op het avo te blijven en niks doen. en ff afwachten en dan ineens zie je dat de server heeft moeten "updaten"
    en dat je troepen allang terug zijn en alles is goed gegaan.

maar jij ging dus "rommelen" en dus op thuiseiland was tijdens het blok en als dan de overwinning komt heb je allerlei soorten verliezen.

het helpt ook als je speelt via een andere browser en je taakbalk leeg te halen.
    maar in jou geval was de server wat te traag en moest nadenken

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Moest mijn veteraan terugtrekken he, dus wachten had ook niet het gewenste effect opgeleverd!!

Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    het wil wel eens helpen om het venster van de generaal te sluiten en dan opnieuw op de generaal klikken om het venster weer te openen meestal kun je dan wel terug trekken

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Wat Roppe zegt kan wel eens helpen ja, van het eiland afgaan is meestal de slechtste optie als je problemen hebt tijdens een block.
    Blocken wordt niet als optie ondersteund door het spel en is dus volledig op eigen risico, soms heb je wel eens dat je pc en de server ff nodig hebben om met elkaar te synchroniseren als dat tijdens een block gebeurd dan heb je dus kans dat je niet terug kunt trekken.

Dit valt niet onder bugs, maar onder dikke pech helaas :P Blocks leveren dikke troepenwinst op tegen het risico er afentoe eens paar te verliezen als er iets niet goed loopt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten