Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Mijn eiland heeft niet stil gestaan gedurende het onderhoud

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Mijn eiland heeft niet stil gestaan gedurende het onderhoud

    Verschillende spelers hebben gemeld dat hun eiland niet heeft stil gestaan gedurende het onderhoud. Om het probleem beter te onderzoeken willen we jullie vragen om hier al je meldingen (zo duidelijk mogelijk) te plaatsen zodat we de problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 07-01-14 om 18:53.

  2. #2
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eiland heeft niet stil gestaan gedurende het onderhoud, heel me pakhuis vol :P geweldig bedankt BB cker voor de compensatie (tumbs up)
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eiland is compleet doorgelopen, maar de compensatie die jullie ervoor hebben gegeven vind ik meer dan voldoende...(enige jammere is dat ik me vanmiddag verveelde...):P

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb dit gemerkt aan lege mijnen en aan handelsaanbiedingen die verlopen waren. Bufs waren ook uitgewerkt, munthuis e.d. waren vooral het slachtoffer.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    yup, alles liep gewoon door, maar kleinigheidje houd je toch

  6. #6
    feathers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    mijn eiland heeft niet stil gestaan, bedankt voor de compensatie toppie !!

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    http://d.pr/i/YPuY

    Yep, deze screenshot laat duidelijk zien dat de zak met regenboogsneeuw idd om middernacht zal verlopen net zoals ik em toen had geplant op de mijn, is het beste bewijs voor mijn productie.
    wel naar dat 12 munthuizen niet op x3 maar x1 hebben gewerkt sinds 12 smiddags

  8. #8
    YgraYne's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eiland heeft tijdens het onderhoud niet stilgestaan. Het lijkt wel of alles sneller heeft gelopen dan normaal, boerderijen, water, marmer, steen , koper, afijn alles moest bijgevuld worden. En bij deze hartelijk dank voor de compensatie.


    YgraYne

  9. #9
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Een aantal kopermijnen zijn ingestort, 3 marmer afgravingen, graanvelden leeg, alle verbeteringen zijn doorgelopen en premium heeft niet stilgestaan.

    Maar ik vind de compensatie daarvoor ruimhartig. Bedankt daarvoor.

    Was wel een beproeving hoor, 7 uur niet spelen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eiland heeft ook niet stil gestaan (handel verlopen, buffs uitgewerkt, kopermijnen leeg etc)
    Maar de compensatie is prima, bedankt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.