Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Mijn eiland heeft niet stil gestaan gedurende het onderhoud

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Onze systeembeheerders hebben na het onderhoud van afgelopen nacht 12 uur extra toegevoegd aan de avonturen en premiumtijd.

BB_Skelril
    top! ik had dit ngo niet eens gelezen!
    ik merkt deze ochtend pas dat ik nog premium had staan^^
    ik had 2 dagmissies. en kennelijk als ik vriends gebouwen buf krijgt die dus ook extra tijd.

wat ik wel mis is het extra bouwvakrijtje waar ook normaal de teller staat. maar dat vind ik niet zo erg.

ik zit nog in een ls, misschien nog wat extra loot! ik ga eens kijken hoe ver hij is

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    het is inderdaad (voor sommige) wel irritant dat je niet kunt zien hoe lang je nog premium hebt...
    alleen het aantal dagen wordt weergegeven...
    zelf heb ik nog meer dan genoeg dagen staan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je 1 dag hebt of zo dat je graag wilt weten of je nog 1 uur, nog 2 uur of nog 5 uur premium hebt...

dat je iets in de bouwrij moet zetten om daar achter te komen is natuurlijk puur flauwekul... buiten dat hebben veel mensen hun eiland reeds vol staan...

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    my premium duurde tot een uurtje of 4 smiddags. alleen waar ik op loot zat was niet zo snel met leeghalen.
    dus toen hij klaar was, was me premium alweer afgelopen.
    jammer.

enne ik bouwde altijd wel een veldje of een putje om te checken hoeveel ik nog had^^ alleen dit keer kon dat dus niet.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten