Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Een avontuur verlaten

  1. #1
    Zeljko's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Gazastrook van Den Haag
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    Een avontuur verlaten

    Soms kan het zijn dat iemand een avontuur niet kan afmaken om wat voor reden dan ook, denk dan aan onkunde/afwezigheid oid! Dit met als gevolg dat je het termijn wat ervoor staat moet afwachten. Als wij de keuze krijgen om een avontuur (bv als lootspot) te accepteren lijkt het mij ook een idee om ons de optie te geven om deze te verlaten

  2. #2

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Of je doet zoals ik: Als er niks gebeurd, gewoon zelf het avontuur afmaken

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Of je maakt een weloverwogen keuze, alleen instappen bij vertrouwde avonturiers

  5. #5
    Zeljko's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Gazastrook van Den Haag
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Eens, maar soms gaat het mis Dus de optie kan er maar beter komen

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Of je doet zoals ik: Als er niks gebeurd, gewoon zelf het avontuur afmaken
    met die nieuwe cooperatieve dingen is dat niet mogelijk...
    dus ja, de optie om een avontuur te verlaten is een must have als die cooperatieve avonturen worden ingevoerd!
    anders zit je strax misschien 12 dagen te wachten, dat is natuurlijk onzin...

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Mja die cooperatieve zijn natuurlijk ook vooral bedoeld om met vreemden te doen want daarmee kun je zo gezellig chatten tijdens het avontuur.

    Dit is een geduldspelletje mensen, die ene dag niet 24 lootspotjes omdat iemand ineens ff iets belangrijkers heeft en morgen pas afrond, pech en morgen nieuwe dag.

  8. #8
    Zeljko's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Gazastrook van Den Haag
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    De keuze krijgen om UIT een avo te stappen ten alle tijden is meer dan een logisch iets, blijkbaar denkt niet iedereen er zo over Even voor alle duidelijkheid het gaat om een toevoeging waar je gebruik van kunt maken als je er zelf voor kiest, dus al wil je 12 dagen wachten mag dat ook maar geef de mensen een keuze :P

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Mja die cooperatieve zijn natuurlijk ook vooral bedoeld om met vreemden te doen want daarmee kun je zo gezellig chatten tijdens het avontuur.

    Dit is een geduldspelletje mensen, die ene dag niet 24 lootspotjes omdat iemand ineens ff iets belangrijkers heeft en morgen pas afrond, pech en morgen nieuwe dag.
    2 weken vast zitten in een avontuur heeft nix meer met geduld te maken...
    een dag meer of minder is een ander verhaal...
    bij een gewoon avontuur kun je hem zelf afmaken, zoals Poegel al aan gaf, wat mij betreft hoef je uit die avonturen dus ook niet uit te kunnen stappen, maar coöperatieve avonturen waar je het avontuur niet zelf af kunt maken vind ik een ander verhaal... van mij part moet je eerst je eigen gedeelte doen voor je er uit kunt/mag stappen, maar inderdaad: biedt de mogelijkheid...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.