Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 16 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 15 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 156

Onderwerp: onverwacht onderhoud

  1. #41
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is besloten om de gehele spelwereld offline te halen zodat het proces sneller kan worden afgerond. De premiumtijd (en onder andere avonturen en productieketens) worden gedurende het onderhoud stop gezet waardoor er geen tijd verloren gaat. Verder zullen alle actieve avonturen en premium tijd met 12 uur extra worden verlengd.

    BB_Skelril

  2. #42

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Emmen.
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor het antwoord, zal het in de gaten houden.

  3. #43

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Het is iig weer wat anders zo . had een 100% aktie verwacht zodat mensen nog architect dozen konden kopen .
    en wilde in mijn burghuis de laatste klokken/koeken/zuurstokken omzetten voor cadeaus.
    Hoop dat dat laatste nog gaat lukken.

    Raar evenement einde zo.

  4. #44

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is besloten om de gehele spelwereld offline te halen zodat het proces sneller kan worden afgerond. De premiumtijd (en onder andere avonturen en productieketens) worden gedurende het onderhoud stop gezet waardoor er geen tijd verloren gaat. Verder zullen alle actieve avonturen en premium tijd met 12 uur extra worden verlengd.

    BB_Skelril
    Net ookal aan de customer service gevraagd:
    Worden aanvallen die lopen voordat de onderhoud inkickte geannuleerd of bevroren?

    Ik had namelijk een block draaiende.
    Als die geannuleerd word scheelt dat me wel even flink wat barak-uren en kosten.
    Laatst gewijzigd door Haverrr; 07-01-14 om 12:06.

  5. #45

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Stelletje zijkstralen BETAAAALEN MOETEN JULLIE BETAAAALEN ik ben gewoon wel in de game gelukkig kunnen mijn legers niet dood door deze glich/bug ik ben gewoon iedereen aan an het vallen .

  6. #46
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is besloten om de gehele spelwereld offline te halen zodat het proces sneller kan worden afgerond. De premiumtijd (en onder andere avonturen en productieketens) worden gedurende het onderhoud stop gezet waardoor er geen tijd verloren gaat. Verder zullen alle actieve avonturen en premium tijd met 12 uur extra worden verlengd.

    BB_Skelril
    ok dank je voor je antw.

  7. #47

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    weet ineens niet meer wat ik nu moet gaan doen..ga maar weer eens koffie halen.
    goed plan, neem voor mij een bakkie thee mee

  8. #48

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Er gaat niets boven Groningen!
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm, ik had vanmorgen nog een rondje buffs in de planning...

  9. #49

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Dit kan dus nie he ik ben ziek en zwaar afhankelijk van dit spel ik begin spontaan af te takelen de brokjes vallen zo van mijn lichaam af

  10. #50

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Pfff Skelril, ik heb bijna melij met je .... Toch triest dat BB jou niet op de hoogte brengt en jij vervolgens alle zooi mag opruimen.

    Wel voor het eerst dat op de inlogpagina in ieder geval iets van communicatie is ... da's tenminste iets. Maar ik denk initiatief van Skelril en niet van zijn opperhoofden ...

    Maar blijft jammer dat dit op de laatste dag van het event gebeurt ... had net mn cadeautjes aangeboden zodat diegene nog laatste jagershut kon aanschaffen .... nu maar hopen dat dat vanavond nog gaat lukken ...

    Idee om het event met 2 weken te verlengen misschien (lol)
    Laatst gewijzigd door Buuffie71; 07-01-14 om 13:39.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.