Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 16 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 156

Onderwerp: onverwacht onderhoud

  1. #31

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    Hoe weet je dat je die troepen verloren bent als je niet kan inloggen en chekken ?
    Terugkeer naar Bandietennest, Muppler's block vereist dat je je avo afrond zodat je blocks niet in elkaar storten.
    Ik kan nu niet afronden. Dus die block knalt er uit.

  2. #32
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    en bij mijn weten als je bezig bent met een blok, en je bent niet op het avo eiland. als de leider is verslagen dan hebben de andere gens ook gewonnen en je ziet hun strijd verslagen en hun verliezen -_- heb ik ook eens meegemaakt.

  3. #33
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    quote/De spelwereld zal gedurende de test online zijn maar het kan voorkomen dat er een wachtrij ontstaat waardoor sommige spelers niet naar hun eiland kunnen reizen./unquote

    als ik dit soort berichtjes lees begin ik niet eens aan een avontuur, 't zijn volgens mij niet bepaald Einsteins daar op de burelen van BB en de kans dat er iets mis gaat is vele malen groter dan dat "het spel gedurende het onderhoud gewoon bereikbaar zal blijven"
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe is het mogelijk dat ze op het laatste moment beslissen om alle servers plat te gooien zonder ook maar aan de spelers te denken.
    Ik bedoel het lijkt me toch niet te veel gevraagd om even een uurtje van te voren dit te melden. ze hadden hun onderhoud dan toch even uit kunnen stellen zodat de spelers hun dingen fatsoenlijk konden achterlaten ?

    Zvici ze bevriezen de premium vanacht ook dus misschien kan je morgen nog iets doen als dit te lang duurt ?

  5. #35
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    quote/De spelwereld zal gedurende de test online zijn maar het kan voorkomen dat er een wachtrij ontstaat waardoor sommige spelers niet naar hun eiland kunnen reizen./unquote

    als ik dit soort berichtjes lees begin ik niet eens aan een avontuur, 't zijn volgens mij niet bepaald Einsteins daar op de burelen van BB en de kans dat er iets mis gaat is vele malen groter dan dat "het spel gedurende het onderhoud gewoon bereikbaar zal blijven"
    ik begon zondag me 3 dagen premium. toen was hier over niks van bekent.
    toen ik aan me avo begon was er niks van bekent.
    dit kwam later.

    de onderonderhoud op dinsdag op woensdag nacht had ik wel verwacht trouwens. maar niet deze, bijna niemand trouwens.

    ondertussen zijn we een uur verder en nog geen update -_- en waarom kon dit niet wachten tot het normale onderhoud?

    en mado als ze vannacht geen onderhoud doen dan loopt premium gewoon door omdat het spel gewoon berijkbaar is.
    als het goed is staat premium nu wel stil.

    ik krijg het wel af hoor, maar had nog meer willen doen^^

    edit : #Update 11:48# We verwachten dat het onderhoud ongeveer 2 tot 4 uur in beslag zal nemen.
    Laatst gewijzigd door Zvicinou; 07-01-14 om 11:54.

  6. #36
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ach, het duurt maar 2 tot 4 uur ( zei zij sarcastisch)....
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #37
    KingBoa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Ach, het duurt maar 2 tot 4 uur ( zei zij sarcastisch)....
    tijd voor een ander spel! in mijn geval anyway

  8. #38

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Emmen.
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk is dat, heb je Gister Premium aan gezet om vandaag ff goed wat avonturen te spelen kan je niet eens spelen. Nou wie gat dat vergoeden?

  9. #39
    KingBoa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Parker Bekijk Berichten
    Leuk is dat, heb je Gister Premium aan gezet om vandaag ff goed wat avonturen te spelen kan je niet eens spelen. Nou wie gat dat vergoeden?
    tijd van premium schijnt stil te staan als er onderhoud is

  10. #40
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Schijn bedriegt.... wie noteert er de tijd die er staat als het onderhoud start?

    Daar kreeg je vandaag niet eens de kans voor )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.