Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 156

Onderwerp: onverwacht onderhoud

TIPEX
    k ga eens kijken of testserver online is

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik heb helaas slecht nieuws; het opslaan van de data gaat langzamer dan verwacht, als gevolg zal het onderhoud nu tot omstreeks 18:00 uur duren. Ondertussen hebben we een pakket samengesteld die op jullie eiland zal worden afgeleverd zodra de spelwereld weer online is.

BB_Skelril
    [grapje]
    Ik heb nog wel ergens een 'medewerker v/d maand' button liggen.
    Hebben jullie iets aan die versneller ??
    [/grapje]

succes met de servert

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben begonnen op de engelse server.
    w00p level 4 daar alweer

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dingen waar we juist nog niet veel van hebben gehad zoals de kerst avonturen, terug naar het bandietennest enz, citroenthee en gistingversneller en natuurlijk wat edeltjes zouden een orriginele samenstelling wezen.

Ik weet zeker dat mensen ook over de compensatie beginnen te zeuren als het cadeaus, koekjes e.d. zijn, zelfs dan nog zouden we niet moeten zeuren omdat bb helemaal niet verplicht is iets te geven, maar volgens mij gaat het niet alleen om ons land, op de testserver hadden ze ook al een soortgelijk onderhoud deze morgen.
    Ik zit nu even op de testserver nieuwe strategien van avonturen uit te proberen, een aanrader mensen

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Wat gaat er toch mis in de opleidingen van de mensen die zich bezig houden met automatisering? Wij hebben gisteren ook al op de TV kunnen zien in het programma Radar dat de service van providers van telefonie en internet al jaren faalt sinds die geavanceerde apparaten op de markt zijn (en iedereen maar lachen dat ik gewoon mijn Nokia nog steeds gebruik, maar die doet het dus altijd overal).

Inschatten dat een onderhoudsbeurt een paar uurtjes duurt terwijl er toegang tot het spel is en op dit moment al zitten op 6 uur onderhoud zonder toegang tot het spel?
    Hoog tijd om eens prestatie-loon in te voeren in die business.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 07-01-14 om 16:00.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dus niet bereikbaar....al paar uur niet...en ja...ook ik ...wou nog 1 laatste gebouw kopen met cadeaus...

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Stuur Natasmai maar een vriendschapsverzoek

*Gaat Groot-Britannie ff bijwerken*

gr. Tymy
    kent de naam natasmai niet

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    We gaan van het ene onderhoud zo het andere onderhoud in denk ik xD

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    daar lijkt het intussen wel op Weer 2 uur erbij....

#Update 15:38# Het opslaan van de data loopt langzamer dan verwacht, het onderhoud zal nog 2 uur extra lopen.
    #Update 14:10# Het onderhoud zal omstreeks 16:00 worden afgerond.
    #Update 11:48# We verwachten dat het onderhoud ongeveer 2 tot 4 uur in beslag zal nemen.
    #Update 10:48# Het onderhoud is begonnen, de gehele spelwereld is momenteel onbereikbaar.
    #Update 10:43# Het onderhoud zal over enkele minuten beginnen.
    #Update 10:15# De prestatietest is voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, tot vannacht omstreeks 01:30uur
    Ik zou wel al zorgen dat je alles wat je wil hebben om 01:00 gekocht hebt, het wisselt namelijk nogal eens qua tijden

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten