Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 16 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 156

Onderwerp: onverwacht onderhoud

  1. #11

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    lekker krappie. Lust ik ook wel

  2. #12
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    denk dat ze per ongeluk duisternis gestrooid hebben..en nu zitten ze zonder stroom. De zonnevlam zal wel niet te vinden zijn

    hier heuvel voor jou een grote mok koffie

  3. #13
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan er mee leven dat ze het spel ff offline halen. maar met nog geen 1 minuut waarschuwing ingame.
    het was letterlijk, die popup, FUDGE! gens terug trekken.
    nog maars eens 200 settlers op BMH gooien. en was begonnen met barak vullen met boogjes. en poof, we zijn offline.
    hoe lang was dat? 30 sec???

  4. #14
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is op het laatste moment besloten om de gehele spelwereld offline te halen, helaas heb ik deze informatie niet tijdig kunnen melden op de hoofdpagina en in-game. Het onderhoud is inmiddels bezig, zodra er een precieze tijdsduur bekend is zal dit op onze hoofdpagina te vinden zijn.

    BB_Skelril

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    hebben we vannacht dan nogmaals onderhoud skelrill of vervangt deze het nachtonderhoud?

  6. #16
    KingBoa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is op het laatste moment besloten om de gehele spelwereld offline te halen, helaas heb ik deze informatie niet tijdig kunnen melden op de hoofdpagina en in-game. Het onderhoud is inmiddels bezig, zodra er een precieze tijdsduur bekend is zal dit op onze hoofdpagina te vinden zijn.

    BB_Skelril

    Onder het mum beter laat dan nooit, fantastisch

  7. #17
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril , Community (Team) en communiceren, het scheelt maar een paar letters maar is een wereld van verschil

    Kun je misschien een indicatie geven, of het zin heeft een half uurtje te wachten of dat dit uren gaat duren
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 07-01-14 om 11:07.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #18
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    hebben we vannacht dan nogmaals onderhoud skelrill of vervangt deze het nachtonderhoud?
    ik hoop het echt niet.
    als dit UREN gaat duren gooit me hele schema in de war. in de nacht lig ik te pitten en als er dan onderhoud is boeit me helemaal niks :P
    maar als ze dit nu dit doen kan ik me Km niet afmaken voordat me premium tijd is afgelopen. en loop bonen mis.

  9. #19
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben helemaal niet verbaasd dat de server plat ligt, lag in de lijn der verwachtingen.
    Jammer, een raar einde aan een fantastisch kerstevenement.

    Maar ik vermoed dat wij in Nederland later aan dat evenement begonnen zijn dan alle andere landen, door Sint Nicolaas. Volgend jaar maar gewoon overslaand dan, lopen wij tenminste synchroon met de rest van de wereld.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 07-01-14 om 11:17.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    ik hoop het echt niet.
    als dit UREN gaat duren gooit me hele schema in de war. in de nacht lig ik te pitten en als er dan onderhoud is boeit me helemaal niks :P
    maar als ze dit nu dit doen kan ik me Km niet afmaken voordat me premium tijd is afgelopen. en loop bonen mis.
    Als het goed is krijg je de onderhoud tijd er weer bij straks..... is tenminste wel altijd zo met het onderhoud in de nacht uren

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.