Gesloten Onderwerp
Pagina 16 van de 16 EersteEerste ... 6 14 15 16
Resultaten 151 tot 156 van de 156

Onderwerp: onverwacht onderhoud

  1. #151
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De IT Settlers hebben de nederlandse wereld weer online gekregen. Als compensatie voor het extra onderhoud hebben ze een aantal beloningen achter gelaten op je eiland.


    Veel plezier met de beloningen en nog veel speelplezier!

    BB_Skelril

  2. #152

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De IT Settlers hebben de nederlandse wereld weer online gekregen. Als compensatie voor het extra onderhoud hebben ze een aantal beloningen achter gelaten op je eiland.


    Veel plezier met de beloningen en nog veel speelplezier!

    BB_Skelril
    het liefst zou ik die compensatie gewoon weigeren, puur uit principe... wat moet ik met dat spul... het enigste nuttige is die 3 dagen premium, maar ik heb al een jaar premium, dus aan die rommel heb ik toch nix...

    100 edelstenen was beter geweest, daar kun je ook bijna nix mee, maar die kun je nog ergens bijleggen om dan iets te halen wat je wel kunt gebruiken...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 07-01-14 om 18:44.

  3. #153
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Als alles stilstond waarom zijn mijn goudmijnen dan ingestort??????
    hier heeft ook niet alles stil gestaan alleen die dingen die je niet stil wil hebben staan eigenlijk

  4. #154
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    wilde even melden dat bij mij de produktie gewoon is doorgelopen. Maar geen onoverkoombare schade. Bedankt voor de compensatie!

  5. #155
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ach 2 goudmijnen kwijt. dat maakt me niet uit.

    me stinkert die nog 3 uur te gaan had of zo, zat er nog steeds op! dus das ok.
    maar me premium tijd die ik had lopen (nog iets meer dan een dag te gaan) is gewoon doorgelopen! en is nog maar 18 uur van over
    heb hierover ondersteuning gemailt.

    maarre, wat moeten we met die choco konijn? daar heb ik al zo veel van en doe er niks mee

  6. #156

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    de compensatie is voor een aantal mensen wel aardig, maar er wordt geen rekening mee gehouden dat er ook mensen zijn die premium al hebben gekocht (voor een jaar) en ook cadeaus hebben gekocht...
    iemand die dat allemaal niet doet/heeft zal er misschien wel blij mee zijn, maar persoonlijk had ik het het liefst geweigerd puur uit principe... nu voel ik me een beetje afgekocht...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Durf het bijna niet te vragen, maar ehhh mag ik die 3 dagen premium ook omruilen voor 3x 1 dag premium ?
    ja, of tegen 100 edelstenen... en dan doe ik er gratis ook nog 20 choco konijnen bij!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 07-01-14 om 19:01.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.