Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Settlers online

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud

    Settlers online

    Ik heb dit spel nu 1,5 jaar gespeeld , en er zitten redelijk wat eurootjes in.

    heb mn vermaak er wel mee gehad.

    maar dankzij het laatste event is de lol eraf.

    dr mag wel wat redelijks komen heel binnenkort.

    Ik denk dat BB in december heel wat centjes heeft kunnen collecteren ,


    wat is nu mijn doel , mn voorraden zien vol te krijgen ? dacht het niet.

    Ik zie geen doel meer om te voltooien , dus het spel is voor mij gespeeld,
    ik denk dat er nog wel een paar honderd spelers dezelfde mening delen.

    en er zijn al redelijk wat mensen gekapt met spelen of die bijna nooit meer online zijn.

    Dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

    Wat zou het spel een nieuwe wending kunnen geven :

    maak het eiland 2-3 keer zo groot.
    speciale gebouwen niet meer verhandelbaar , maar als beloning in een avontuur ? ( dus ook silos en molens)
    PVP , zou niet weten hoe je met dit spel moet pvpen ( settlers 3 was wat dat betreft een goede , maar daar ben je niet je eiland voor nodig )

    mn eiland is vol en ik heb 58 bouwvergunningen over
    en mn doosje met zin is weg.

    iig fijn uiteinde , een gezond 2014 toegewenst en heel misschien tot ergens volgend jaar

  2. #2
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het er wel mee eens. Om alleen maar te spelen om mijn voorraden vol te krijgen is niet zinvol. Ik hoop dat ze met iets nieuws komen.

    prettige jaarwisseling iedereen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens,

    BB is de laatste tijd alleen maar bezig om op korte termijn zoveel mogelijk edelstenen te verkopen. Wat is er nog voor uitdaging in het spel als je nu ook met een architect een heksentoren/bevroren huis kunt kopen. Ook dat nieuwe proviandhuis waarmee je kaartstukken kunt maken is dramatisch voor dit spel, iedereen is binnen een paar weken lvl 50. Nu wordt er een goudtoren cadeau gedaan, waardoor zelfs munten niet meer bijzonder zijn.
    Ook die zwaktedrank/hulp op afstand maakt het zelfs mogelijk dat je niet eens meer naar het avontuur heen hoeft te reizen....

    Ook ik heb er wel wat euro's inzitten, en zou dan ook graag dit spel willen blijven spelen maar op deze manier gaat het plezier er snel af.

    Ik hoop dan ook op nieuwe eilanden die je moet veroveren en een kolonie op kunt bouwen en in ieder geval een verhoging van de lvl cap met daarbij nieuwe missies
    BB mag dan ook snel inzien dat ze de plank volledig misslaan de laatste tijd anders gaan er idd veel spelers afhaken

  4. #4
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    mijn mening is anders.....ben wel a lvl 50 speler maar lang niet alles is lvl 5 bij mij...ben nog volop bezig om een 270ér te verdienen, boeken missies etc. zat te doen en er komt nog meer aan (woodyard)......met de ervaring die ik heb opgedaan in andere spelletjes; is dat niet alles makkelijk of te koop moet zijn...sommige dingen wil je verdienen omdat dat ook plezier is. happy 2014

  5. #5
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    die archietect doos is na dit event ook weer verdwenen van de handelaar.
    en de kans op de heksentoren is best wel klein hoor. heb er genoeg geopend en niet 1 gezien. ik heb er 1 van de handel geplukt.

    ik vind dit event beter geslaagd dan dat halloween event dat aan alles en nog wat rommelde

  6. #6
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    het gaat niet alleen om de architectendoos. Het gaat erom dat de uitdaging aan het verdwijnen is. Door het premium zijn de bonen ook weer gemakkelijker te verkrijgen. Om een sprookjesavontuur te krijgen was handel voor nodig of vaak de dappere kleermaker spelen en hopen op vervolg. Nu kan je ze met stermunten kopen. Bevroren huizen waren echt heel zeldzaam, nu niet meer. Het is heel leuk dat alles gemakkelijker gemaakt word, maar daardoor verdwijnt de uitdaging.

  7. #7
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Juist die stermunten en sprookjes samen maken een uitdaging. Met alleen sprookjes verdien je geen stermunten dus je bent snel klaar met kopen van die KM.
    Doordat stermunten niet verhandelbaar zijn wordt je dus gedwongen om ook andere avo's te spelen. Daar kun je dan ook weer mensen van mee laten profiteren die nog geen lvl 50 zijn voor hen is de loot uit bv. ZR heel waardevol.

    Ik zie nog uitdaging genoeg, als je geen edelstenen koopt voor geld. Je kan nu max 200 edels per week verdienen dus de dure attributen blijven beperkt beschikbaar.
    Zelf speel ik ook vanaf dag 1 op deze server, en er is al een hoop verbeterd. daarnaast zijn er bergen mensen die nog lang geen lvl50 zijn en die hebben nog uitdaging genoeg. Is het jammer dat het nu makkelijker is om snel te levelen dan toen wij begonnen. misschien wel, maar BB moet wel blijven verdienen en de meeste mensen hebben geen geduld/tijd om lang over de levels te doen.

    Ze zouden idd wel iets mogen doen met de eilanden, bv, stukjes kunnen uitbreiden als beloning uit een avo (VE ofzo) of tegen belachelijk aantal bonenstaken.
    als je alles vol hebt en op lvl5 dan kun je alleen nog anderen helpen of is het spel klaar. Maar ik heb zelden een spel langer gespeeld dan dit. Meestal 50/60 euro en na 2 maanden klaar.

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    uitbreiding van het eiland is best een reële optie.
    spelers door laten gaan tot niveau 100 ook, nieuwe gebouwen kunnen er later wel bij verzonnen worden die bij de nieuwe niveaus passen.
    in de voorgaande settler games zijn een hoop leuke gebouwen voorbij gekomen en ik heb hier op het forum al een hoop leuke ideeën gezien.

    ideeën nieuwe gebouwen wanneer het eiland uitgebreid zou worden:

    -architect om bruggen te ontwikkelen
    -bruggenbouwer om naar je nieuwe uitgebreide eiland te gaan
    -monumenten om je settlers te motiveren (nu gebruikt niemand zijn monumenten omdat er geen ruimte is)

    en zo kun je oneindig doorgaan

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Dit spel is voortdurend in ontwikkeling en het is nogal evident dat men zich eerst op de groep gooit die het meest opbrengen nl de lagere levels.
    BB heeft dat trouwens niet slecht gedaan en ik denk dat ze zelfs de nagel op de kop treffen,naarmate dat alles sneller gaat gaan worden er meer spelers lvl 50.
    Als we dan een grote meerderheid vormen dus een geldkoe worden zal BB ook in ons gaan investeren en zullen er nieuwe dingen voor hogere lvl bijkomen.
    Ze hebben al namelijk veel in ons geinvesteerd sprookjes ding,stermunten en al de andere dingen zoals grotere pakhuizen en premium dat zijn dingen die we ook nog eens kunnen gebruiken.
    Het is gewoon een kwestie van tijd en dan zal ons eiland wel vergroten of komt er een tweede bij maar we moeten wat gedult hebben das niet op een twee drie klaar.
    Laatst gewijzigd door sigaar2012; 31-12-13 om 13:01.

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    ja, onthou de explosievenboosts

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.