Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Vakantie

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

    Vakantie



    Aan vakantie toe en je moet nog een plek vinden dan zoek niet verder
    kom naar medusa's eiland, verblijf in een ijspaleis of neem een suite in een van onze drie prachtige huizen, ben je meer een water type dan hebben we ook mooie accomodatie in een van onze waterhuizen met elke dag de lekkerste verse vis, ontmoet de prinses in het wit kasteel, maar verdwaal niet in het duister spiegel kasteel, ga vechten met de piraten en geniet van het overheerlijke brood, elke dag vers gebakken door onze kundige bakkers en het heerlijke vlees vers geschoten door de jagers, in het settlershoofdkwartier kunt u voor vragen e.d. terecht bij onze manager Dhr. Skelril.

    wij zien u graag komen en wensen u een heel prettig verblijf toe
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 28-12-13 om 17:14.

  2. #2
    Lexie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Oe oe, ik wil een kamer met mooi uitzicht :P en dan een verlenging in klein Venetië :P en dan lekker een vakantie van een maandje en dan lekker in de plaatselijke kroeg een lekkere koude pakken

  3. #3
    TIPEX
    http://prntscr.com/2f6ipr

    mijn vakantieoordje

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Vakantie Eiland....


    "Zoek uzelf een plekje in het hoge, frisse noorden en bent u meer van het warme weer, gaat u lekker in het zuiden hangen."

    Was getekend,

    Pieter Kistenmaker van Openen
    Laatst gewijzigd door copycat; 31-12-13 om 02:27.

  5. #5
    TIPEX
    voor ikmet kerstboombos afbreek, hier is me aangepaste vakantie-oordje

    http://prntscr.com/2jsx1b

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    die had ik op de test ook zo mooi neergezet, een kerstbomen-bos.
    Ik zat al op BB te wachten tot ze een kerstbomen-hakker en kerstbomen-beheerder zouden uitbrengen
    Misschien zelfs een kerstbomenzagerij als toetje.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.