Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: hoe snel voltooi jij een avontuur?

  1. #1
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud

    hoe snel voltooi jij een avontuur?

    Misschien iets leuks om eens te proberen..
    Start een avontuur dat je goed kent en probeer het zo snel mogelijk te beëindigen.
    Gewoon op de ouderwetse manier, dus geen drankjes, katapult of HOA gebruiken.
    Zodra je klaar bent maak je een screenshot waarop staat dat je het avontuur klaar hebt en zorg je dat de gebruikte tijd duidelijk zichtbaar is.
    Ik weet niet of dit screenshot groter kan.. Mijn tijd was in ieder geval 1.23.01 dus met reizen en sjokken van al die trage generaals en hun trage paarden het avontuur in totaal 59 minuten.
    Wie doet het sneller??

    grtz CC DeJ

    ah misschien gaat het beter met gewoon het url vermelden http://screen.siedler3.net//img/datei_1388107068.jpg
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      pirateneiland.jpg
Bekeken:   484
Grootte:   74,2 KB
ID:        314  

  2. #2
    Klatergoud
    Tikkie sneller.


  3. #3
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    misschien niet de snelste maar toch

    een bandietennest gelopen, tijd over 1.23.06 http://prntscr.com/4b4mrj


    Laatst gewijzigd door ToYoSoFt; 09-08-14 om 16:53.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    snelste schedel die ik ooit gedaan heb was 28 min heb er alleen geen screenshot van

  5. #5
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud


    voila 3 tikkies sneller tijd over 1:23:32
    Laatst gewijzigd door s-andman; 09-08-14 om 23:53.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik wil best daar kijken maar waar moet ik naar kijken?

  7. #7
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    lijkt me sterk dat je dit zonder katapults of ander gooi-en smijtwerk hebt gedaan s-andman... je mma moet 15 minuten reizen en als je niet blockt moet je toch 12 of zo kampjes platgooien met mma....
    Als je wel kampjes hebt geblockt, ben je 30 min kwijt met reistijd van je generaals alleen al en zou je de blocks geplaatst en alle kampjes verslagen hebben in 2 min....???

    Maar, alles welbeschouwd, ben ik toch blij dat ik nu enige respons krijg van mede settlers...
    Het leek me gewoon wel een aardig idee om te zien hoe snel een bepaald avo uitgespeeld wordt/kan worden...

    mijn dank voor de reacties :-)
    Laatst gewijzigd door ccdej2012; 12-08-14 om 00:10.

  8. #8
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccdej2012 Bekijk Berichten
    lijkt me sterk dat je dit zonder katapults of ander gooi-en smijtwerk hebt gedaan s-andman... je mma moet 15 minuten reizen en als je niet blockt moet je toch 12 of zo kampjes platgooien met mma....
    Als je wel kampjes hebt geblockt, ben je 30 min kwijt met reistijd van je generaals alleen al en zou je de blocks geplaatst en alle kampjes verslagen hebben in 2 min....???

    Maar, alles welbeschouwd, ben ik toch blij dat ik nu enige respons krijg van mede settlers...
    Het leek me gewoon wel een aardig idee om te zien hoe snel een bepaald avo uitgespeeld wordt/kan worden...

    mijn dank voor de reacties :-)
    Ik kan je verzekering dat dit zonder kata's sm pr of iets is gedaan.
    Wel natuurlijk enkel met snelle generaals. (2xvet 1x major 1x mma)

    (vul al de genoemde generaals met enkel R en stuur ze per direct op eindlleider af 1 vet gebruik je voor leider 1 en leider 2)
    Laatst gewijzigd door s-andman; 12-08-14 om 07:14.

  9. #9
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    hehe leuk... aan zo een dergelijke "tactiek" had ik nog niet gedacht:-) Kost je natuurlijk wel wat meer rekruten maar het doel is ruimschoots behaald...mijn complimenten :-)

  10. #10
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    grappig is ik deed dit indd voor de snelheid tov wat meer R verlies.
    Maar door onderschepping van de trap sla je nog een kamp over ook
    dus kost je minder als 600R totaal
    Wat veel voor pirateneiland indd maar voor deze topic was het me wel is waard

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.