Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Talentenboom Ontdekkingsreiziger: Gelukkige omweg werkt niet

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

Talentenboom Ontdekkingsreiziger: Gelukkige omweg werkt niet

Beste mensen,

Al heel lang heb ik het idee dat gelukkige omweg niet werkt in de talentenboom vd ontdekkingsreiziger.
    Dit talent zou de kans op het vinden van graniet met 8, 16, 24 procent moeten verhogen (level schaal).
    Maar dit gebeurd zeer waarschijnlijk niet, heb over 20 manuscripten op men snelle verkenners verspilt en zelfs nu die 10 snelle verkenners allemaal 24% kans hebben op graniet vinden tijdens de middellange reis gebeurd er nog steeds helaas niks. 1 keer een week terug hadden alle verkenners plotseling wel het tekstje van de beinvloedde vaardigheid in het rapport in men mailbox maar daarna helemaal nooit meer vanuitgaande dat ik ze nog minimaal een stuk of 20 keer elk nog op pad heb gestuurd naar de middellange reis.

Dus erg vreemd allemaal, and aub dubbelchecken of dit echt werkt.

Dank

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Is hier al wat mee gedaan? Ging bij mij goed tot einde kerst event. Sindsdien, dus al 4 weken lang, 2x per dag of marmer of hhp. Never nooit meer graniet gezien. Dat is zeer frustrerend ook gezien de inspanning om al die boeken te maken.

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik doe altijd de zeer lange schatzoektochten dus ik keek hier niet eens naar.
    me normale zoekers heb ik maar 3 boekjes geinvesteert om hun zoektocht wat te verkorten.
    me snelle die zoeken naar avo's
    dus ach ja.

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Mijne bracht vrij vaak graniet mee, maar is nu doorontwikkeld naar artefactzoeker.
    Is nu onderhoud, maar zal em nog eens wat vaker op middellange zoektocht sturen binnenkort.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hier ook niks geen problemen mee, brengt beduidend meer graniet dan eerst, vreemde is wel de aantallen
    middellange zoektocht hier altijd, en brengt dan 100 of 50 graniet mee, wat soms ook 62 of andere aantallen is klopt ook niet echt

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is een andere granietvaardigheid, kans ook op 24% extra geloof ik dat die geeft en met nog een vaardigheid erbij dat ie sowieso 10% extra thuisbrengt van alles, krijg je dus wat raardere getallen thuis.
    Nu 4 keer geoloog laten lopen en 2x graniet gekregen (62 en 138), dus lijkt toch niets mis.

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds het laatste onderhoud werkt het weer goed zoals voor de kerst. Kan er ook aan liggen dat ik er nu weer op let dat ik eerst de buit van de vorige zoektocht oppak in mijn mail voordat ik ze weer op pad stuur. In ieder geval komt ie weer met regelmaat met graniet thuis.

Ingeschreven
    Jan 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb die verbetering op het oog en ben nu manuscripten aan het produceren. Ik merk op in de vaardighedenstamboom dat de geïnvesteerde manuscripten 0% extra granietvindvaardigheid opleveren. Helaas zijn mijn ontdekkingsreizigers nu onderweg dus ik kan geen screenshot van deze situatie delen.

Ik zal mijn bevindingen hier posten. Laters!

Ingeschreven
    Jan 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds de afgelopen 5-6 dagen komt mijn ontdekkingsreiziger vandaag voor het eerst terug met graniet na een middellange zoektocht en eronder staat:

Beïnvloedde vaardigheden:
    Bergschoenen,
    Lang Weekend,

Hier hoort ook "Gelukkige Omweg" bij te staan aangezien ik er 3 manuscripten in heb zitten, het lijkt er op dat de tooltip die 0% aangeeft niet simpelweg een grafisch probleem is.

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    tsja je krijgt wat het aangeeft. maar idd nutteloos en moet anders worden

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten