Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: verdwenen wegen

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    verdwenen wegen

    Goedemorgen

    al een tijdje verdwijnen de hoeken van mijn nieuw aangelegde wegen na elke relog. Is dit een bekende bug en als dat zo is kan dit gefixed worden?

    IGM Shinshi.

    Groeten
    Shinshi

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit ook met dit probleem...sector 3 gebeurd dat bij mij continue.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Support zei dat deze bug al bekend was, dat is het ergste, dit is ongelooflijke erge ergernis
    Ik zit al bijna 2 weken te stoeien met het herbouwen van men eiland, hierdoor heb ik geen grid meer

  4. #4

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    wegen vallen weg

    ik heb op mijn eiland op een aantal plaatsen wegen die de hele tijd weg gaan als ik uitlok en iet sof iemand bezoek. het is niet heel erg ofzo maar het word wel irritant als je iedere keer je wegen weer moet leggen om het mooi te maken.

  5. #5
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Probeer je cache geheugen te legen en bouw nog een keer overnieuw. (geschiedenis tijdelijke internet bestanden)

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit ook nog steeds met datzelfde probleem. (Meerderen trouwens)
    Cache legen etc werkt niet. Maar deze fout was al bekend bij BB hoorde ik

  7. #7
    siskin's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Kortrijk, België
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    ja, ik heb ook hetzelfde probleem. sommige wegen blijven steeds mooi liggen en andere moet je telkens weer opnieuw aanleggen, die laat ik nu maar zo

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    wegen hebben geen toegevoegde waarde...
    ze zijn compleet nutteloos, maar de decofielen onder ons maken er graag gebruik van puur voor het grafische aspect, dus dan moet dat wel goed weer gegeven worden
    als de decoratieve waarde door middel van halve wegen teniet wordt gedaan misschien dat je ze dan beter helemaal kunt afschaffen???

    ik ben geen decofiel en al die rommel doet mij nix als het niet functioneel is heb ik het niet nodig, maar ik snap het probleem van die decofielen wel...

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    een tip,
    Bouw helemaal geen wegen, want er blijven wel eens wat kleine stukjes achter.
    Dit heeft gevolg dat je daar *niets* neer kan zetten, terwijl er dus een vaag stukje weg ligt.

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    wegen zijn niet alleen een grafisch aspect, door dit probleem heb ik al heel veel moeite op de *perfecte* grid te maken zodat alle gebouwen precies opelkaar passen zonder vrije tussenruimte omdat de ruimte op men eiland gewoon op is, dus of fix de wegen of laat ons bergen opblazen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.