Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: kerstkalender deur 12 gaat niet open.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jazzyke Bekijk Berichten
    ik heb ook dit probleem en deur is zes is open deur dertien kan ook open zonder probleem
    ik heb de bonen geselecteerd.
    nu ik had een andere deur nog open staan en ik heb die geopend met edelstenen maar nu moet ik betalen voor deze deur niet tegenstaande ik gisteren mijn keuze had gemaakt en had geklikt om te openen
    nu ben je dus gewoon een dag te laat en moet je betalen...
    dan had je gisteren dat andere deurtje open moeten kopen dan had je deur 12 ook gewoon voor nix kunnen openen, nu kost het je wat edelstenen...

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    je moet er wel bij blijven natuurlijk
    Elke deur moet al open zijn voor je een volgende kosteloos kan openen (van de overgeslagen deuren dan).
    Ook al had je al geklikt, de deur was nog dicht.

Je wil niet weten hoevaak ik al op dat laatste deurtje heb geklikt, maar openen... ho maar

(x-post)

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij gaat vanaf deur 15 niet meer open, ik heb edelstenen genoeg om ze te kopen maar dat lukt niet

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weinholt Bekijk Berichten
    Bij mij gaat vanaf deur 15 niet meer open, ik heb edelstenen genoeg om ze te kopen maar dat lukt niet
    Kan ermee te maken hebben dat die deur morgen pas open kan

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten