Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Exotic wood tree school

  1. #11
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    dat mensen er druk mee zijn wil niet zeggen dat het een goede, wel doordachte aanvulling is/was...
    ik blijf bij mijn standpunt, noem eens één goede upgrade waar daadwerkelijk over nagedacht was??? ik daag je uit!!!
    Gebouwen verplaatsen

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Gebouwen verplaatsen
    was dat een update/upgrade van het afgelopen jaar, dan heb je een punt Poegel, daar valt inderdaad nix op aan te merken


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    ik heb het nie over of er goede of naar jouw mening slechte dingen zijn geimplenteerd zeg alleen dat er zat nieuws bij gekomen is vanaf de boeken reeks
    wat voor jou top is, is voor een ander niks, ik speel het spel simpel en zoals het me gegeven wordt
    dat klopt ook en ik vind het spel zelf ook leuk om te spelen, maar er worden veel ondoordachte dingen toegevoegd, terwijl als ze er ff over na zouden denken dat het een stuk beter (leuker) zou zijn, maar dit laten ze na!

    deze exotic wood tree school is een perfect voorbeeld! persoonlijk vind ik het idee sowieso niet goed los van de kosten van het gebouw, maar dat is mijn mening inderdaad, misschien dat anderen wel graag zo'n gebouw hebben!
    echter als je zo'n gebouw toevoegt laat het dan ook van toegevoegde waarde zijn voor de mensen die er wel interesse in hebben! ga geen 2k edelstenen vragen voor 1250 tropenstammen! (wat ik dus probeer te zeggen (tegen BB): denk eerst eens na voor je iets doet en met iets nieuws komt!)

    ik heb/krijg het idee dat ze gewoon zomaar iets doen daar... vaak hebben ze echt heel goede ideeën, maar de uitwerking er van vind ik persoonlijk vaak erg teleurstellend en hadden ze er veel meer uit kunnen halen dan wat er uiteindelijk uit komt...

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Had leuker geweest als dit voor de hoge levels van stermunten gehaald zou kunnen worden.

  4. #14
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Even zonder dollen Skelril? Laat ze een data search doen op tropen planken en tropen hout. Dan zien ze dat de hoeveelheden tropenhout de pan uitschiet. De problemen met een extreem groot overschot word door veel factoren in de hand geholpen. Daar moet eerst naar gekeken worden voordat dit enige opbrengst zal leveren aan jullie buidel. Avonturen en Handel zorgen er al voor dat je 10tallen duizenden stammen per dag binnen kan krijgen snap niet waarom je dan een gebouwtje zou kopen voor edels
    Dat is simpel op te lossen... *ze passen de drop-rate van tropenstammen in de avo`s aan*

    Verder inderdaad vrij nutteloos & kostbaar gebouw!

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Op de groothandel:
    500 tropenhouten stammen voor: 495 edelstenen
    1250 stammen = 2k parels?

    dan is er toch een goedkopere manier voor stammen dan dat gebouw, dus.....

    Verder zou ik het gebouw zo maken dat het dennenhouten en hardhouten stammen kost om die tropenhouten stammen te maken.

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Gebouw? Gebouw? ......
    Waar moet ik dat gebouw plaatsen ? Iedereen is t er over eens dat er niet over nagedacht is door BB, maar al zou ik t gewoon voor de heb willen hebben dan GEEN plek om te plaatsen
    Schiet onderhand maar eens op met een eilandje erbij en levelcap en schuifbalk in barak en... nog zoveel en ja, t zijn dan andere ontwikkelaars die dit verzinnen maar als in een bedrijf gebrek is aan personeel op de ene afdeling dan wordt die van een andere afdeling geplukt !
    Voor de rest vind ik het een heel leuk spel
    p.s. wanneer krijg ik mijn nee/nee sticker ivm de ongewenste reclame?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.