Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Exotic wood tree school

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    Exotic wood tree school

    quote:Houd er rekening mee dat dit de eerste testversie is van het nieuwe gebouw. Het definitieve ontwerp en de balancering kan verschillen.

    Dan mag er wel heel wat aan de balancering gedaan gaan worden. Wie koopt er nu voor 1950 edelstenen 1250 tropische stammetjes? Er zijn heel wat avonturen die deze hoeveelheid gewoon in de loot hebben.
    Voor 1950 edelstenen kun je bv ruim 20 adellijke huizen kopen, zet die op de handel en je ziet door de tropische stammen het bos niet meer
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    De quote "Uitputbaar" & "Niet Hervubaar" maken het sowieso niet waard om dit item te kopen, als 1 van de 2 of beide worden verwijderd. dan wel
    Of laat op zen minst de epic workyard dit gebouw langzaam aanvullen met nieuwe stekjes zodat het een soort combo koop wordt, brengt het nog meer op ook

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het een prima uitbreiding!
    past perfect in het rijtje leuke ideeën, maar slecht uitgevoerd en niet over nagedacht

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Even zonder dollen Skelril? Laat ze een data search doen op tropen planken en tropen hout. Dan zien ze dat de hoeveelheden tropenhout de pan uitschiet. De problemen met een extreem groot overschot word door veel factoren in de hand geholpen. Daar moet eerst naar gekeken worden voordat dit enige opbrengst zal leveren aan jullie buidel. Avonturen en Handel zorgen er al voor dat je 10tallen duizenden stammen per dag binnen kan krijgen snap niet waarom je dan een gebouwtje zou kopen voor edels

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ach, er zijn dit jaar misschien wel 20 nieuwe dingen geïntroduceerd en het enigste wat echt goed was (lees: waar ze over nagedacht hadden) waren de sprookjesavonturen en de bijbehorende bonen winkel...
    op alle andere upgrades valt wel iets onnozels of ondoordachtst te ontdekken (misschien dat ik er een heb gemist of zo die ook nog goed was, maar dat betwijfel ik)...
    buiten dat, ja, het blijft een leuk spel, maar als ze gewoon eerst een na zouden denken voordat ze iets doen dan was het nog zo veel beter geweest!!!

    ik vraag me serieus af of iemand een update/upgrade kan bedenken van het afgelopen jaar die wel gewoon helemaal goed in elkaar stak en waar over nagedacht was!

    de slechtste upgrade is waarschijnlijk nog wel dat reclame venster dat je nu krijgt elke keer als je inlogt! ben je premium, krijg je nog die rotzooi, echt waardeloos!

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    naar mijn mening zijn er zat nieuwe dingen bij gekomen waar een ieder nog vrij druk mee is
    als nu al die settlers die met settlers bezig zijn, nu es met zijn allen in die bugs duiken, en als die allemaal weg zijn weer es wat nieuws eirn
    mocht er dan onverhoopt weer een bug kom hoef je ook nie ver te zoeken lijkt mij
    heb inmiddels al over de 100K tropenhoutstammen zit er ook nie echt op te wachten dus

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    naar mijn mening zijn er zat nieuwe dingen bij gekomen waar een ieder nog vrij druk mee is
    dat mensen er druk mee zijn wil niet zeggen dat het een goede, wel doordachte aanvulling is/was...
    ik blijf bij mijn standpunt, noem eens één goede upgrade waar daadwerkelijk over nagedacht was??? ik daag je uit!!!

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het nie over of er goede of naar jouw mening slechte dingen zijn geimplenteerd zeg alleen dat er zat nieuws bij gekomen is vanaf de boeken reeks
    wat voor jou top is, is voor een ander niks, ik speel het spel simpel en zoals het me gegeven wordt

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Jup, maar ik weet zeker als je een streep door niet hervulbaar of niet herbouwbaar (na uitputting) zet, dit 1 groot drama is, heb ook al de lange productietijd van 45 minuten gezien.
    Ook de weergave in het economie venster is erg vaag sinds er geen bomen maar stammen worden uitgeput terwijl eigenlijk tropenstammen in plus zou moeten staan en bomen in de min en niet omgekeerd.
    Die nieuwe vage quest chain is ook niet echt duidelijk wat het nut ervan is, want ik heb al inmiddels de moed opgegeven om alle 10 collectibles te zoeken op men eiland ervanuigaand dat die laatste 2 ergens onder een rots liggen en onvindbaar zijn :P

  10. #10
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Onbegrijpelijk gebouw. Zelfs als ze een nul vergeten hebben, dus dat er 12.500 tropenstammen uit kunnen komen, dan is het die 1950 edelstenen niet waard. Ze vinden het zelf waarschijnlijk heel wat, omdat je een week moet wachten tot dat je een nieuwe kunt neerzetten.
    Soms vraag ik mij weleens af of de lui die deze dingen verzinnen zelf het spel spelen. Als je eenmaal een beetje op level bent krijg je genoeg tropenstammen met avo's. Bovendien zijn ze ook makkelijk te krijgen door te ruilen op de handel. Een speler op een laag level geeft natuurlijk nooit 1950 edelstenen uit aan dit gebouw.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.