Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: verzamelobjecten

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    verzamelobjecten

    is het mogelijk dat we misschien een keer uitleg krijgen over hoe die verzamelobjecten precies werken???
    om de hoeveel tijd worden die verzamelobjecten vernieuwd???
    als je alle verzamelobjecten hebt gevonden en de missie dus voltooid hoe lang duurt het dan voor ze weer verschijnen???

    die verzamelobjecten zijn ooit gestart, toen had iedereen ze, nu verschillen de tijden dat mensen die missie krijgen, dus blijkbaar zijn verschillende dingen van invloed op het opnieuw spawnen van die objecten...
    ik zou hier graag uitleg/toelichting over zien!

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals het al vanaf het begin is: items respawnen om de 8-10 uur

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Zoals het al vanaf het begin is: items respawnen om de 8-10 uur
    dat klopt niet...
    het is nu bijna 21:00 en ik heb vandaag pas 1 verzamelopdrachtmissie gehad (die van deze ochtend zonder kerst dingen)... anderen hebben uren geleden al een nieuwe gehad met die kerst dingen...
    vandaar ook dat ik een toelichting vraag

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.