Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Afzettingen nog maar tot 25 stuks.

  1. #1
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud

    Afzettingen nog maar tot 25 stuks.

    Zoals velen wellicht weten heb ik een flinke goudproductielijn. Deze houd ik draaiende door o.a. goudvullingen te kopen via handel. Ik bied dagelijks graniet en munten enz. aan voor goudvullers van 500 stuks.

    Wat schetst mijn verbazing: Vanaf het onderhoud van vannacht (11-12-2013), kan ik in het handelshuis alleen nog maar goudafzettingen te koop vragen tot max. 25 stuks. Te koop aanbieden van grotere afzettingen is overigens nog wel mogelijk.

    Ik mag toch hopen dat dit een bug betreft, anders kan ik mijn goudproductie wel stopzetten. Ik roep Skellril dan ook op om dit uit te zoeken.

    Tso spelen wordt voor mij steeds minder leuk. Helaas...

    Bovenstaande geldt overigens voor alle afzettingen, dus ook bijv. kolen of erts. 't Lijkt me toch dat meer spelers hierdoor gedupeerd zijn??
    Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 11-12-13 om 14:26. Reden: Aanvullende info.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Aanvul verbeteringen (zoals de alleszaadjes) kunnen tijdelijk alleen in hoeveelheden van 25 worden verhandeld. Onze ontwikkelaars werken momenteel aan een oplossing hiervoor.

    Een gehele kerst FAQ kun je hier vinden.

    BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Top! Dank voor je snelle antwoord!

  4. #4
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je Skelril.... Ik heb het gelezen inderdaad.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.