Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Meester architect

  1. #21
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    Yep idd, 100 gekocht, geen heksentoren, 1 x een pakhuis, maar kerstbomen, konijnen en een aantal piratenhuizen, paviljoens en toch brrrrr huizen en een aantal ijzermijnen...

    klaar mee (hoop ik???)

  2. #22
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze actie volkomen misplaatst vind... iedereen die (veel) moeite heeft gedaan voor z`n heksentorens word op deze manier aan alle kanten voorbij gelopen door een *pure-geld-actie* dat is toch op zijn minst jammer; voor wat betreft de bevroren huizen ook nog eens; mensen die dure avo`s hebben gekocht met edelstenen krijgen nu voor hetzelfde aantal edelstenen waarschijnlijk 3 bevroren huizen..... daarnaast is door deze actie van BB de totale markt in 1x ingeklapt voor heksentorens & bevroren huizen...... beetje jammer deze actie van BB

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ze snijden zichzelf ook nog eens in de vingers die Vikingen 2 werd grof geld voor betaald dus mensen hadden veel edels voorheen eraan uitgegeven. Zie dat na de kerst ook zo goed als verdwijnen. Daar gaan alle edels BB

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Wij vinden deze actie alleen misplaatst omdat we met zen allen bepaalde prijzen hebben afgesproken voor bepaalde voorwerpen in het spel.
    Het is juist de bedoeling dat kleinere spelers ook beter in het zadel geholpen worden en ontwikkeling van dit spel is ook niet gratis, dus wees blij dat bluebyte elke keer nieuwe content aan het spel blijft toevoegen.
    He enige lullige inderdaad is dat de ratio van bevroren huizen te hoog ligt en deze paketten niet verhandelbaar zijn, dit zou wel moeten gebeuren, dan kunnen alle spelers gelijke kansen hebben.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben het totaal niet met jou eens, Jemma

    de meester architect is schenkbaar, dus je kunt hem gewoon aan je vrienden schenken... (en onderhands verkopen mocht je dat willen (jij geeft jan 1000 munt voor 1 vis en jan schenkt jou een meester architect), maar dit wordt niet ondersteund door BB )

    volgens mij verkocht viking invasie behoorlijk, dat leverde BB 1500 edelstenen op met maar 33% kans op een bevroren huis (dat is toch wat de meeste willen), dus gemiddeld leverde het BB 4500 edelstenen op per bevroren huis... nu kopen de mensen gewoon meester architect en dan hebben ze voor 1500 gemiddeld 3 bevroren huizen...
    ik kan de actie van BB dus ook helemaal niet begrijpen... als ze dit over een half jaar hadden gedaan als de verkoop van invasie van vikingen in het slob zat dan had ik het kunnen begrijpen, maar invasie is nog niet zo lang verkrijgbaar/verhandelbaar en nu gooien ze meteen hun eigen ruiten in...

    nix meer aan te doen nu, maar dit heet feedback thread, dus dan krijgen ze die ook

  6. #26

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ik lach me kapot iig
    Nog geen invasie gekocht en uiteindelijk toch een kleine 30 bevroren huizen op mijn eiland staan

  7. #27

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    5 pakketten gekocht: 1 bevroren huis, 3 paviljoens en een kerstboom dus niet veel geluk, jammer
    maar de markt is helemaal in elkaar gestort, hadden ze dat niet kunnen leren bij BB van de huidige huizencrisis?

  8. #28
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze actie volkomen misplaatst vind... iedereen die (veel) moeite heeft gedaan voor z`n heksentorens word op deze manier aan alle kanten voorbij gelopen door een *pure-geld-actie* dat is toch op zijn minst jammer; voor wat betreft de bevroren huizen ook nog eens; mensen die dure avo`s hebben gekocht met edelstenen krijgen nu voor hetzelfde aantal edelstenen waarschijnlijk 3 bevroren huizen..... daarnaast is door deze actie van BB de totale markt in 1x ingeklapt voor heksentorens & bevroren huizen...... beetje jammer deze actie van BB
    moeite voor heksentoren? is eigenlijk meer mazzel.
    ik heb zelf redelijk aantal DB gedaan en ook op lootspot geweest en geen toren. nu een zeer kleine kans in zo'n doos.
    tja er zijn er meer verschenen dan normaal.
    deze doos is niet meer verkrijgbaar na de kerst.
    het is eigenlijk een klein kadootje.


    en volgens mij heeft BB heel veel edels verdient met deze doos.
    ze hebben 0 verdient met die invasie vd vikingen, maar heel wat van deze doos :P

    ik vind het een goeie actie
    ieder zijn mening

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    moeite voor heksentoren? is eigenlijk meer mazzel.
    ik heb zelf redelijk aantal DB gedaan en ook op lootspot geweest en geen toren. nu een zeer kleine kans in zo'n doos.
    tja er zijn er meer verschenen dan normaal.
    deze doos is niet meer verkrijgbaar na de kerst.
    het is eigenlijk een klein kadootje.


    en volgens mij heeft BB heel veel edels verdient met deze doos.
    ze hebben 0 verdient met die invasie vd vikingen, maar heel wat van deze doos :P

    ik vind het een goeie actie
    ieder zijn mening
    invasie is nog niet zo lang beschikbaar in de winkel... als ik BB was had ik invasie nog wat langer gemolken en misschien zo rond pasen (event) die meester architect in de winkel gegooid... als de afname van invasie via de shop minder zou zijn geworden... nu komt het naar mijn mening te snel en hebben ze de verkoop van invasie kapot gemaakt
    ik vind het dus een beetje domme actie...
    maar goed, ieder zijn mening

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.