Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Verplaatsknop is greyed-out

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud

    Verplaatsknop is greyed-out

    Verplaatsknop is greyed-out terwijl ik nog niets heb verplaatst. Refresh helpt niet en ook cashe legen maakt niks uit.

    Lijkt zo sinds laatste onderhoud van afgelopen nacht.

    Heeeeeel onhandig. 1 minuut wachttijd was al onhandig, maar niet kunnen verplaatsen zou betekenen dat ik alles moet afbreken en opnieuw opbouwen. Voor veel dingen geen serieuze optie.

    Hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Deze functie is op korte termijn gedeactiveerd als gevolg van een kritieke bug die kon leiden tot gesloten zones. We zijn bezig met een hot fix en zullen jullie op de hoogte houden.

    Meer informatie kun je vinden in de Kerst FAQ.

    BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud

    Verplaatsen van gebouwen

    Ik kan me gebouwen niet verplaatsen wat is hier de reden voor? Waarom staat het uit?

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan het dat iets, wat altijd gewoon gewerkt heeft ineens een bug bevatten? Onderhand heb ik door de tijd heen mijn hele eiland wel meerdere malen verbouwd. Ik heb nooit last gehad van een een of andere bug. Die minuut wachten vind ik al ergerlijk zat (wegens iets wat mij helemaal niet duidelijk is). Laat staan dat ik nu niets meer kan verplaatsen. Erg slecht dit.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

  6. #6
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud

    knop verplaatsen blijft grijs

    Hallo bij mij kan ik bij mijn bouwmenu geen enkel gebouw verplaatsen daar de knop voor verplaatsen grijs blijft.

  7. #7
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Gebouwen verplaatsen:
    Deze functie is tijdelijk gedeactiveerd als gevolg van een kritieke bug die kon leiden tot gesloten zones. Onze ontwikkelaars werken aan een hot fix, zodra er meer informatie is zullen we jullie op de hoogte brengen.

    was getekend: bb_skelril
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Uhm, lezen jullie niet? Je kan toch al lezen dat het antwoord vanochtend al gegeven is ?

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Blue byte zegt:

    Deze functie is op korte termijn gedeactiveerd als gevolg van een kritieke bug die kon leiden tot gesloten zones. We zijn bezig met een hot fix en zullen jullie op de hoogte houden.

    Meer informatie kun je vinden in de Kerst FAQ.

    BB_Skelril

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Ben inmiddels wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Met al die nieuwe dingen vanwege het kerstevent moet ik nog het e.e.a. verplaatsen. In veel gevallen is afbreken & weer opbouwen echt te duur en dus geen optie.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.