Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: magische bonen

  1. #1
    siskin's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Kortrijk, België
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud

    magische bonen

    hoe zit dat eigenlijk met die magische bonen?
    ik begrijp dat je ze in avonturen kan krijgen, maar wat moet je ermee doen?
    en bonenstaken?
    houdt dat verband met elkaar?
    heb je er een bepaald gebouw voor nodig?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Magische bonen krijg je als beloning in de sprookjes avonturen( lvl 42 of hoger) en begint met de missie epische voorbereiding.
    Met die bonen kun je een sprookjeskasteel kopen in de schatkist tab epische voorwerpen( kost 9950 magische bonen)
    Dan moet je het sprookjes kasteel upgraden naar lvl 5 voor hij van de magische boontjes de staken kan maken.
    je sprookjes kasteel upgraden kost het volgende:
    lvl 1- lvl 2 : 40K dennenhoutenplanken-40K steen
    lvl 2- lvl 3 : 40K hardhoutenplanke - 40K marmer
    lvl 3- lvl 4 : 40K kolen - 15K staal staven
    lvl 4- lvl 5 : 5K goudenmunten - 3K kaartstukken

    Je kan natuurlijk ook op handel je boontjes ruilen voor staken of vragen of je van iemand zijn/haar kasteel gebruik kunt maken
    als je eerst de majoor of goudtorens wilt hebben

  3. #3
    siskin's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Kortrijk, België
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    dank je rativo
    met mijn level 35 kon ik dat allemaal niet weten en vinden
    groet
    siskin

  4. #4
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan tegenwoordig ook bonen vinden met je verkenner, indien je de vaardigheden tree helemaal tot aan de top vult dan zie je dat op het hoogste niveau 4 verschillende skills voor je verkenner staan, één daarvan geeft de mogelijkheid om bonen en gildemunten te vinden (en kolen/ ijzererts maar dat staat er niet bij vermeld) Als je deze skill koopt met een codex zal je verkenner in iets minder dan 11 uur (Snelle verkenner met zoektochtversnellers in de vaardigheden tree) met een schat terugkomen, in deze schat zouden 25 bonen kunnen zitten (Of 50 als je veel geluk hebt)

    succes
    Laatst gewijzigd door Bucket; 09-12-13 om 19:07.

  5. #5
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Je kan tegenwoordig ook bonen vinden met je verkenner, indien je de vaardigheden tree helemaal tot aan de top vult dan zie je dat op het hoogste niveau 4 verschillende skills voor je verkenner staan, één daarvan geeft de mogelijkheid om bonen en gildemunten te vinden (en kolen/ ijzererts maar dat staat er niet bij vermeld) Als je deze skill koopt met een codex zal je verkenner in iets minder dan 11 uur (Snelle verkenner met zoektochtversnellers in de vaardigheden tree) met een schat terugkomen, in deze schat zouden 25 bonen kunnen zitten (Of 50 als je veel geluk hebt)

    succes
    of dat je zoeker constant met kolen terug komt of iets dergelijks.

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Je kan tegenwoordig ook bonen vinden met je verkenner,

    succes
    Succes heb je zeker nodig: o.g.v. de zeer misleidende beschrijving ( die de indruk wekt dat er of gildemunten of bonen gevonden worden) heeft een van mijn scouts deze vaardigheid. De oogst na pakweg 2 maanden 2x p.d zoeken : 225 bonen en 75 gildemunten.
    Voor de rest eigenlijk alleen 200 kolen. 't Is dat het een enorme "kapitaalvernietiging" is wanneer ik reset anders had ik dit allang gedaan. Wat mij betreft is deze vaardigheid een afrader.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #7
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Succes heb je zeker nodig: o.g.v. de zeer misleidende beschrijving ( die de indruk wekt dat er of gildemunten of bonen gevonden worden) heeft een van mijn scouts deze vaardigheid. De oogst na pakweg 2 maanden 2x p.d zoeken : 225 bonen en 75 gildemunten.
    Voor de rest eigenlijk alleen 200 kolen. 't Is dat het een enorme "kapitaalvernietiging" is wanneer ik reset anders had ik dit allang gedaan. Wat mij betreft is deze vaardigheid een afrader.
    Idd krijgt te weinig keren de bonen of gilde munten ik heb wel de reset gedaan en de andere optie gekozen het zoeken van artefacten en kapitaal is hersteld door de gevonden regenbogen en andere leuke hebbedingetjes
    gemaakt door Zubatsu

  8. #8
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook een reset gedaan en één van de nieuwe ontdekkingsreizigers wat extra kunnen boosten daardoor. Dan krijg je echt waar voor je "geld", veel goede verbeteringen en hij komt er heel erg snel mee aanzetten.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #9
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Grappig heb er 3 die naar bonen zoeken, en levert wat mij betreft prima op.
    Bonen en gilde munten daar kan ik nog wat mee. buffs en avo's heb ik al in overvloed.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.