Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: [Tip] Wat is een Lootspot!

  1. #11
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben nog steeds van mening dat het verboden zou moeten worden om lootspots te verkopen. Waarom zitten jullie in hemelsnaam in een gilde? Ik maar denken dat het dan de bedoeling is dat je elkaar daar een beetje helpt.

    Ik neem altijd anderen voor niets mee in een avontuur, ik speel het toch. En het is ook een goede manier om beginnende spelers avonturen eilanden te laten zien en ze een beetje wegwijs te maken in het spelen van avo's.

    Ben het er trouwens ook niet mee eens dat je pas iemand mee vraagt als je avo bijna af is. Ik heb graag dat de lootspeler de eerste (5r) aanval doet in Vikingen bijvoorbeeld. Dan weet ik zeker dat ik niet eindeloos moet wachten op iemand die na acceptatie gewoon boodschappen gaat doen of kinderen naar bed gaat brengen en zo. Ik speel dat avo in een uurtje uit, dus die generaal is zo weer thuis.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #12
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    dat ligt aan het avo wanneer je de looter zou moeten uitnodigingen.
    bij de meeste is het op het einde, maar zoals bij vikingen laat ik ze altijd dat wolven kampje pakken in het begin.

    bij zonen vooral op het einde. dat ik dan toe ben aan het laatste blok.

  3. #13
    TIPEX
    lootspots is eigenlijk een verkeerde naam: je NODIGT EEN VRIEND uit om mee te gaan op avontuur, als je daar dan inkomsten uit wil slaan is dat je eigen keuze
    en op eigen risico, het is natuurlijk wel altijd fijn als die vriend niet gegijzeld wordt in de "lootspot" en al helemaal niet als deze "een bedankje heeft gestuurd" omdat hij mee op avontuur mocht. mijn conclusie is dan ook dat het verhandelen van "lootspots" net zoiets is als het verhandelen van bvb een guitige geoloog. het zou wel fijn zijn voor alle spelers dat we als server met gezond verstand duidelijk makenaan elkaar wat je van elkaar verwacht bij zo'n transactie

    2de en derde plaats in een avontuur verhandelen is niet de bedoeling van de makers van het spel geweest, en doe je dus volledig op eigen risico

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het er deels mee eens. Een ls waarbij je na de deal er ineens bij achterkomt dat die je ineens meer dan 5r/5c kost vind ik niet netjes van de verkoper. Een avo die nog verre van af is kan je als verkoper ook vantevoren aangeven, maar zolang je de ls wel krijgt blijft het imo gewoon een ls.
    Zou daarom ook eerder een advies aan de kopers willen geven om zeker even navraag te doen of t avo bijna klaar is voordat je overgaat tot betalen. Zoek zelf ook ver vantevoren al naar eventuele kopers, maar geef dit dan ook wel gelijk aan. Uiteindelijk hoef je dan van 2 kanten niet te wachten.
    Ben zelf nog een grotere fan van een ls uitruilen, maar ben verder absoluut niet tegen het verkopen ervan. Sterker nog, koop er zelf ook weleens her en der 1.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.