Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: schoenkadootje

  1. #1
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud

    schoenkadootje

    Dank u Sinterklaasje
    Laatst gewijzigd door kraplap; 05-12-13 om 14:17.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Kan alleen niet kijken wat voor kadootje, lijkt wel of er weer inlog problemen zijn

    Kan weer inloggen en heb jet kadootje ook mogen ontvangen.. dank u Sint
    Laatst gewijzigd door Freebee; 05-12-13 om 15:31.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    heb ook inlogproblemen met IE nieuwssite wordt niet correct weergegeven maar via andere weg kunnen inloggen en moet zeggen bolt ook van geen kanten.
    Alvast bedankt voor de kadootjes,voor de andere problemen kan ik jullie helaas niet bedanken

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    Dank u Sinterklaasje
    Daar sluit ik mij volledig bij aan, dank u Sinterklaasje!

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Sigaar2012,

    Onze webservers zijn eerder op de avond getroffen door een kleine storingen die ongeveer 10 minuten duurde. Inmiddels is de storingen verholpen en kan iedereen weer gebruik maken van onze web services. Mocht je nog problemen ondervinden dan wil ik aanraden om eerst je cache en geschiedenis te verwijderen.

    BB_Skelril

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Sigaar2012,

    Onze webservers zijn eerder op de avond getroffen door een kleine storingen die ongeveer 10 minuten duurde. Inmiddels is de storingen verholpen en kan iedereen weer gebruik maken van onze web services. Mocht je nog problemen ondervinden dan wil ik aanraden om eerst je cache en geschiedenis te verwijderen.

    BB_Skelril
    CTRL+SHIFT+DEL in je browser (chrome) en dan kun je snel je cache legen

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is reeds gebeurt en geen verbetering merkbaar kom wel online via IE als ik naar mijn profiel reis en daar inlog.
    cache gewist, geschiedenis verwijdert, fliash laatste stand, dirext X laatste stand, Windows update laatste stand ,hardware laatste stuurprogrammas en nvidia laatste stand alles werkt maar de nieuwspagina wordt verkeerd geladen waardoor inlogknop onbruikbaar wordt wordt niet geheel weergegeven heb al een tiket verstuurd naar support.
    Dezen morgend om 5U45 werkte nog alles normaal is pas begonnen nadat de Heilige Sint is langsgekomen mischien dat ik stout geweest ben wie zal het zeggen.
    Mijn Kadootjes heb ik wel ontvangen waarvoor dank.

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sigaar2012 Bekijk Berichten
    Dit is reeds gebeurt en geen verbetering merkbaar kom wel online via IE als ik naar mijn profiel reis en daar inlog.
    cache gewist, geschiedenis verwijdert, fliash laatste stand, dirext X laatste stand, Windows update laatste stand ,hardware laatste stuurprogrammas en nvidia laatste stand alles werkt maar de nieuwspagina wordt verkeerd geladen waardoor inlogknop onbruikbaar wordt wordt niet geheel weergegeven heb al een tiket verstuurd naar support.
    Dezen morgend om 5U45 werkte nog alles normaal is pas begonnen nadat de Heilige Sint is langsgekomen mischien dat ik stout geweest ben wie zal het zeggen.
    Mijn Kadootjes heb ik wel ontvangen waarvoor dank.
    Zou je een screenshot kunnen plaatsen? (of via privémail kunnen sturen) Ik zou graag willen zien wat jij dan precies ziet. Misschien heb ik een oplossing.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    browser updaten en probleem is opgelost

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    probleem opgelost sinds vandaag ze hebben hun inlogpagina verandert en het werkt weer bij mij dus fout lag volledig bij tso ze hebben nl happy uurtjeen voor dat aan te kondigen hebben ze hun nieuwspagina aangepast.
    En van ondersteuning zoals gewoonlijk niks gehoord.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.