Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Te vroeg beginnen met serveronderhoud

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud

    Te vroeg beginnen met serveronderhoud

    Beste TSO,

    Vandaag is het aangekondigde serveronderhoud, wat om 01:30 zou starten, alweer te vroeg begonnen. Omstreeks 01:05 krijgen we melding dat er omstreeks 01:30 serveronderhoud is. De serververbinding werd verbroken om 01:10.

    Kan er gezorgd worden dat onderhoud start op de aangekondigde tijd, of kan er dan aangegeven worden dat het serveronderhoud om 01:00 begint, ipv 01:30? Dan kan ik (en anderen) hier rekening mee houden. Ik vind het onnodig irritant dat serveronderhoud niet plaats vind op de aangekondigde tijd.

    Met ontstemde groet,

    Vandha

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vandha Bekijk Berichten
    Beste TSO,

    Vandaag is het aangekondigde serveronderhoud, wat om 01:30 zou starten, alweer te vroeg begonnen. Omstreeks 01:05 krijgen we melding dat er omstreeks 01:30 serveronderhoud is. De serververbinding werd verbroken om 01:10.

    Kan er gezorgd worden dat onderhoud start op de aangekondigde tijd, of kan er dan aangegeven worden dat het serveronderhoud om 01:00 begint, ipv 01:30? Dan kan ik (en anderen) hier rekening mee houden. Ik vind het onnodig irritant dat serveronderhoud niet plaats vind op de aangekondigde tijd.

    Met ontstemde groet,

    Vandha
    eerder of later starten is prima, maar communiceer het!!! (en dan bedoel ik niet via facebook of zo, maar gewoon duidelijk in game!)

    maar goed, daar heb ik al eerder omgevraagd en dat wordt gewoon dood gezwegen, so be it...

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Vandha,

    Zoals staat aangegeven begint het onderhoud omstreeks 1:30 uur. Dit houdt in dat het dus soms kan voorkomen dat het iets eerder/later begint of iets eerder/later eindigt. Je hele eiland wordt gedurende het onderhoud stop gezet waardoor je niets kwijtraakt.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE
    eerder of later starten is prima, maar communiceer het!!!
    Dit wordt duidelijk in-game aangegeven met een pop-up die aangeeft dat het onderhoud omstreeks 1:30 uur zal beginnen. Deze communicatie is er dus weldegelijk.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 04-12-13 om 05:43.

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Skelril,

    De melding word inderdaad gegeven, dat omstreeks 01:30 het onderhoud zal starten en ik ben niks kwijtgeraakt. 20 minuten is mijns inziens teveel marge en daardoor heb ik al eerder en nu ook weer, niet genoeg tijd gehad mijn barak te vullen en mijnen te bouwen. Dit vind ik vervelend en kan makkelijk voorkomen worden.

    Ik heb zelf serverbeheer werkzaamheden uitgevoerd. Indien ik eerder dan aangekondigd met mijn werkzaamheden begin, kan ik gegarandeerd een reactie verwachten van klanten die nog snel bezig met laatste werkzaamheden e.d.. De stel regel is dan ook om niet eerder te beginnen met deze werkzaamheden dan aangekondigd, indien er geen noodzaak is.

    Aangezien dit regelmatig gebeurt en dit mij eerder gestoord heeft, geef ik dit aan. Ook zoals gexte aangeeft, het is geen probleem dat er om 1u begonnen word met onderhoud, wanneer ik dit tijdig weet, kan ik mijn activiteiten hierop afstemmen. De pop-up 5 minuten voor de daadwerkelijke werkzaamheden is voor mij niet tijdig genoeg gebleken.

    In ieder geval bedankt voor je reactie. :-)

    Groeten,

    Vandha

  5. #5
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik lig altijd voor 12 uur al op bed, dus ik heb er geen last van :P

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    ik lig altijd voor 12 uur al op bed, dus ik heb er geen last van :P
    Als iemand bijvoorbeeld rekening moet houden met kinderbedtijd, zou die daar inderdaad geen last van hebben.

    Goed opgemerkt.

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 04-12-13 om 15:36.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Niet zo zeuren Vandha, BB geeft al aan ONGEVEER. Dus komt niet op 20 minuten.
    Zorg gewoon dat je op tijd je zooi in orde hebt, want dit is niet de eerste keer dat het vroeger of later kwam.

    Ik vind het veel erger, dat na het onderhoud de avonturen weer overhoop liggen.
    Jumping gens en kampen die wel aangevallen worden maar niet registreren....
    Helaas was dat tijdens een block en die ondersteund BB niet

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Copycat,

    Dit onderwerp gaat over te vroeg starten van onderhoud. Voor andere aangelegenheden kan er een eigen onderwerp gestart worden. Iedereen kan nog altijd aangeven wat volgens hem of haar beter kan.

    Voor de rest wil ik je vragen de toon van je opmerking eens na te lezen en je af te vragen of dat nodig was en in hoeverre je opmerking relevant is. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en ga hier verder niet meer op in.

    Gr. V

  9. #9
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Vandha, mijn punt was. je weet dat er een onderhoud aankomt. zorg gewoon dat je ruim voor de tijd klaar bent met je rommel.
    dat je een uurtje of van te voren klaar bent met de ding en het spel de nacht in kan.

    ik bv nooit een avo openstaan in deze nacht.
    ik zet me goudlijntje stil (onderhoud KAN uitlopen)
    meestal redelijke volle kopermijnen. en ach mocht een mijntje instoren is er ook geen man overboord hoor.

    gewoon puur simpel, wees er op voorbereid, dat doen de meeste. minstens een half uur voordat ze aangeven, zit je meestal goed!

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Pffff ....

    Vandha heeft zijn opmerking geplaatst/vraag gesteld. Hij heeft antwoord gekregen.

    Weliswaar een antwoord waar niemand wat mee kan, immers TSO is niet van plan om wat meer rekening te houden met z'n (betalende) spelers, die toch al veel voor de kiezen krijgen vanwege de vele irritante en wekenlange niet opgeloste bugs.

    Laten we 'on tipic' blijven, het gaat hier dus niet over hat al dan niet open hebben van avo's en andere zaken.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.