Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 75

Onderwerp: boekbinder werkt niet

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud

    boekbinder en beenderlijm werkt niet correct

    Ik heb een boekbinder lvl 4 een manuscript maken kost dan 15 uur met beenderlijm erop zou dat 7.30 uur zijn.
    Mijn manuscript had nu dus klaar moeten zijn, maar de boekbinder geeft aan dat het nog 6 uur duurt voor het manuscript klaar is ondanks de beenderlijm.
    Meer mensen last van dit probleem ???

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    nu duurt hetzelfde manuscript maken nog 4 uur , er is dus in 5 uur tijd maar 2 uur van de teller af dat het manuscript klaar is ondanks de beenderlijm die erop zit.
    iemand een oplossing?

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    zelfde probleem hier nu... ben al 9 uur bezig een geschrift te maken met boekbinder geboost met een wilderwoud-hars...

    het zou maar 7 uur en 10 minuten (of zoiets) moeten duren en nu na 9 uur staat hij nog op 4 uur...

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb afgelopen week een ticket gestuurd en kreeg als antwoord terug:

    Dit probleem is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing.
    Zodra er meer informatie bekend is zal dit op onze hoofdpagina worden aangekondigd.

    Nog even afwachten dus en geen beenderlijm gebruiken ( dit werkt toch niet )

  5. #5
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een boekbinder op level 5 en een manuscript zou in 12 uur klaar moeten zijn maar nu na 12 uur moet ik nog steeds 10 uur
    En aangezien ik hier nu lees dat dit probleem bekend is bij onze ontwikkelaars vraag ik mij af wat de vergoeding gaat worden.

    Want we worden nu toch al een tijdje benadeeld door BB
    gemaakt door Zubatsu

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Ik heb een boekbinder op level 5 en een manuscript zou in 12 uur klaar moeten zijn maar nu na 12 uur moet ik nog steeds 10 uur
    En aangezien ik hier nu lees dat dit probleem bekend is bij onze ontwikkelaars vraag ik mij af wat de vergoeding gaat worden.

    Want we worden nu toch al een tijdje benadeeld door BB
    Dit probleem komt bij mij ook nog steeds voor.

  7. #7
    Alchemyst's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Ergens in Fryslan
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Niet vergeten je collectie item uit het burgerhuis te halen!!
    Wanneer deze tegelijk bezig is (met combi trainen in je barak/proviand EN beenderlijm/of de 32u variant)
    en vervolgens klaar is, en dan dus niet wordt opgepakt blijft het de barak en boekbinder resetten...

    Het eruit halen, hielp bij mij wel tenminste...

  8. #8
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alchemyst Bekijk Berichten
    Niet vergeten je collectie item uit het burgerhuis te halen!!
    Wanneer deze tegelijk bezig is (met combi trainen in je barak/proviand EN beenderlijm/of de 32u variant)
    en vervolgens klaar is, en dan dus niet wordt opgepakt blijft het de barak en boekbinder resetten...

    Het eruit halen, hielp bij mij wel tenminste...
    Het is hoe dan ook dom dat je zelf je collectie en je boeken zelf moet oppakken zou handiger zijn als het net zo zou gaan als in je proviandhuis.
    Als het klaar is moet het direct naar je stermenu gaan.

    Bij mij hielp jou oplossing in elk geval niet helaas

    Nu maar hopen dat BB met een goede vergoeding komt omdat ik elke dag een manuscript mis loop en problemen met me troepen heb en zo onder premium al een hoop beloningen ben mis gelopen ivm het niet kunnen doen van avo's

    zie ook http://forum.thesettlersonline.nl/th...-Barrakken-bug
    gemaakt door Zubatsu

  9. #9
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Ja de boekbinder loopt nu inmiddels al 4 dagen bij mij voor problemen te zorgen.
    Vanochtend keek ik en zou het nog 9 uur en 31 min duren voor er weer een manuscript af zou zijn en net stond hij weer op 15 uur en 48 min terwijl ik nog geen eens een nieuwe aan had laten maken.
    Please laat het gauw verholpen zijn :-)

  10. #10

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Hier inmiddels zelfde probleem. Level 5 boekbinder doet er nu al 28 ur over om 1 manuscript te maken en ben bang dat als ik morgenochtend kijk ze nog steeds met de inhoudsopgave bezig zijn

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.