Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 75

Onderwerp: boekbinder werkt niet

  1. #31
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten

    Verder is dit niet de testserver, en kunnen we moeilijk al het nieuws van de testserver hier plaatsen gezien deze informatie al op de daarvoor bestemde server wordt geplaatst. Daarnaast geldt nog steeds dat wij bug fixes niet aankondigen totdat ze op de live servers beschikbaar zijn.
    BB_Skelril
    Oke, ik waag nog een laatste poging: ik hoef helemaal niet alles te weten wat er op de testserver gebeurt. Maar hier in het spel zit een bug en niet zomaar eentje. Daar wordt al een maand over gepost en er is 0 feedback. Totdat je tussen neus en lippen door meldt dat er op de test aan een fix gewerkt wordt.Dat had dus in dit draadje gemeld moeten worden vind ik.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Daarnaast willen we spelers geen valse hoop geven, het kan namelijk zijn dat het probleem na het testen van de bug fix nog niet is verholpen
    BB_Skelril
    En we zijn geen kleuters die denken dat als jullie iets aan het testen zijn het al de dag erna werkend en al op de live servers beschikbaar is. We zijn ( over het algemeen) volwassen mensen die het op prijs zouden stellen dat er wat meer gecommuniceerd zou worden.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #32

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb zelf een level 3 boekbinder. Al tweemaal vlak voor gereed zijn van manuscript is de timer 'gereset'. Wacht nu 2 dagen... Kijkend naar eerdere posts staat mij nog wat te wachten ben ik bang :'(
    Laatst gewijzigd door avidave; 31-10-13 om 21:28.

  3. #33

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn boekbinder blijft ook hangen. Vanmiddag om vijf uur zou ik nog 1,5 uur moeten wachten, en vanavond opeens nog 13 uur

  4. #34

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Al gekeken in je burgemeesterhuis of er nog een buff opgehaald moet worden, die je van gevonden items hebt gemaakt?
    Als je die oppakt, dan wordt de 'loop' voor veel spelers doorbroken.

  5. #35

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn bookbinder is inmiddels al weer dagen aan het werk om 1 codex klaar te krijgen.
    Gisterenavond ten einde raad maar een ticket gestuurd maar daarop tot heden alleen het standaard antwoord van BB
    "Dit probleem is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op onze hoofdpagina worden aangekondigd."
    Vandaag zegt TSO dat mijn bookbinder nog 10 uur werk heeft dus ik reken er op dat ik dan nog weer een bericht zie dat die weer een poosje "overuren" gaat maken.
    BB doe er iets aan. dit probleem loopt al een paar weken

  6. #36
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Mijn bookbinder is inmiddels al weer dagen aan het werk om 1 codex klaar te krijgen.
    Gisterenavond ten einde raad maar een ticket gestuurd maar daarop tot heden alleen het standaard antwoord van BB
    "Dit probleem is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op onze hoofdpagina worden aangekondigd."
    Vandaag zegt TSO dat mijn bookbinder nog 10 uur werk heeft dus ik reken er op dat ik dan nog weer een bericht zie dat die weer een poosje "overuren" gaat maken.
    BB doe er iets aan. dit probleem loopt al een paar weken
    Ben je nog iets aan het maken met verzamelobjecten (burg.huis > tab collecties)? Als je hier nog een verbetering moet oppakken schijnt er iets te zijn waardoor de boekbinder moeilijk gaat doen.

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    boekbinder

    Boekbinder nivo 4: vrijdag 15-11-2013: bezig met fabriceren manuscript. Om ca 23.00 uur nog ca. 12 uur te gaan. Zaterdag 16-11-2013 19.44 uur: nog 14 uur en 14 min. te gaan. Zaterdag 16-11-2013 23.58 uur: nog 13 uur en 12 min te gaan . Ik wordt hier toch echt wel in de maling genomen. Dit terwijl ik al diverse klachten had geuit over het niet werken van een boost op de boekbinder waarop het antwoord kwam dat dit nu opgelost zou zijn. Echt, ik word echt niet vrolijk van dit alles. Ik verlang dan ook een ruime compensatie voor al die dingen die wat dit gegeven betreft verloren zijn gegaan. Ik verbaas me er echt over dat allerlei nieuwe dingen worden geintroduceerd maar oplossingen voor diverse oude bestaande problemen niet echt worden opgelost. Waar zijn jullie mee bezig???????? Sorry, ik zeur niet graag, maar dit is buiten proporties. Diverse kleine probleempjes in avonturen die ik tegenkwam weet ik niet eens meer. Maar het bovenstaande verhaal zit me echt dwars. Hoe moeilijk kan het zijn om dit nu eens goede op te lossen?????

    Desondanks

    Goed weekend en een prettige werkweek

    (Jodocus)

  8. #38

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ondervind ook problemen van deze bug. Codex is al paar dagen bezig met produceren. Staat nu weer op 1dag, 3 uur en 34 minuten. Had al aantal dagen terug klaar moeten zijn.

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Dit overkomt mij nu ook voor het eerst, net nu ik eindelijk mijn boekbinder op level 5 heb, blijft ie vandaag voor het eerst hangen, een manuscript dat om 12uur vanmiddag af had moeten zijn, moet nu (3 uur na de verwachte eindtijd) nog 10 uur en 48 minuten.

    Een support case openen, heeft dat zin?

  10. #40

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fustman Bekijk Berichten
    Dit overkomt mij nu ook voor het eerst, net nu ik eindelijk mijn boekbinder op level 5 heb, blijft ie vandaag voor het eerst hangen, een manuscript dat om 12uur vanmiddag af had moeten zijn, moet nu (3 uur na de verwachte eindtijd) nog 10 uur en 48 minuten.

    Een support case openen, heeft dat zin?
    verspilde moeite... bug is bekend, daarmee is de kous af...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.