Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 6 7 8
Resultaten 71 tot 75 van de 75

Onderwerp: boekbinder werkt niet

  1. #71

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ho ho, niet zo voorbarig
    de grote bogen missie is ook al 4x verholpen... dus eerst zien, dan geloven
    (misschien wel andere/nieuwe oorzaken elke keer, maar er zijn mensen die die bug al meer dan een jaar hebben)
    ik vertrouw BB zo ver als ik ze kan zien... ik wil het eerst zien, dan geloof ik het pas!

  2. #72

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Nouja die grote bogen missie is voor sommige idd wel een enorme pain in the bleep.... Voor sommige wordt het spel echt onspeelbaar en daarmee bestempel ik het eigenlijk ook wel als een groot probleem. Dat verwijderen van de missie vind ik nog niet zo'n gek idee van je edski.

  3. #73
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Edski,

    Je berichten zijn verwijderd vanwege het verspreiden van valse informatie waarmee je spelers kunt misleiden.

    Om op deze informatie terug te komen; als we een bug kunnen oplossen door een missie te hernoemen dan zouden we deze optie uiteraard gebruiken. Helaas ligt het bij software niet zo simpel, zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat het compleet opnieuw schrijven (lees: uitvinden) van een functie de enige manier is om een bepaald probleem te verhelpen.

    Uiteraard kan de communicatie over dit soort problemen altijd beter maar het kost veel tijd gezien wij dit soort beslissingen als community manager niet zelf kunnen maken.

    Nog steeds problemen met je boekbinder?
    Met het onderhoud van afgelopen nacht behoren de problemen met de boekbinder te zijn opgelost. Mocht je nog steeds problemen ondervinden dan horen we graag je feedback.

    Compensatie voor de boekbinder bug
    Ik heb momenteel nog geen informatie over de mogelijke inhoud van een compensatie. Mocht er een compensatie plaatsvinden dan zullen we meer informatie hierover op onze hoofdpagina plaatsen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 11-12-13 om 09:32.

  4. #74
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Edski,

    Je berichten zijn verwijderd vanwege het verspreiden van valse informatie waarmee je spelers kunt misleiden.

    Om op deze informatie terug te komen; als we een bug kunnen oplossen door een missie te hernoemen dan zouden we deze optie uiteraard gebruiken. Helaas ligt het bij software niet zo simpel, zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat het compleet opnieuw schrijven (lees: uitvinden) van een functie de enige manier is om een bepaald probleem te verhelpen.

    Uiteraard kan de communicatie over dit soort problemen altijd beter maar het kost veel tijd gezien wij dit soort beslissingen als community manager niet zelf kunnen maken.

    Nog steeds problemen met je boekbinder?
    Met het onderhoud van afgelopen nacht behoren de problemen met de boekbinder te zijn opgelost. Mocht je nog steeds problemen ondervinden dan horen we graag je feedback.

    Compensatie voor de boekbinder bug
    Ik heb momenteel nog geen informatie over de mogelijke inhoud van een compensatie. Mocht er een compensatie plaatsvinden dan zullen we meer informatie hierover op onze hoofdpagina plaatsen.

    BB_Skelril
    Mijn excuus als ik mensen het verkeerde idee gegeven zou hebben met mijn mening over het grote bogen probleem dat die missie eenvoudig er uit gehaald zou kunnen worden en dat het daar mee opgelost zou zijn.
    Dit gaat natuurlijk niet eenvoudig als met een muisklik iets aan of uitvinken.
    Laatst gewijzigd door edski; 12-12-13 om 20:13.
    gemaakt door Zubatsu

  5. #75
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Edski,

    Je berichten zijn verwijderd vanwege het verspreiden van valse informatie waarmee je spelers kunt misleiden.

    Om op deze informatie terug te komen; als we een bug kunnen oplossen door een missie te hernoemen dan zouden we deze optie uiteraard gebruiken. Helaas ligt het bij software niet zo simpel, zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat het compleet opnieuw schrijven (lees: uitvinden) van een functie de enige manier is om een bepaald probleem te verhelpen.

    Uiteraard kan de communicatie over dit soort problemen altijd beter maar het kost veel tijd gezien wij dit soort beslissingen als community manager niet zelf kunnen maken.

    Nog steeds problemen met je boekbinder?
    Met het onderhoud van afgelopen nacht behoren de problemen met de boekbinder te zijn opgelost. Mocht je nog steeds problemen ondervinden dan horen we graag je feedback.

    Compensatie voor de boekbinder bug
    Ik heb momenteel nog geen informatie over de mogelijke inhoud van een compensatie. Mocht er een compensatie plaatsvinden dan zullen we meer informatie hierover op onze hoofdpagina plaatsen.

    BB_Skelril
    Bijna een week verder en nog steeds geen info over een compensatie :-(

    Vandaag 20-12-2013 3x Beenderlijm gekregen zal dit de compensatie zijn voor weken lang onjuiste boekmaak tijden te hebben.
    Ik hoop het toch niet want dit zou wel HEEL mager zijn.

    Helaas volgens de nieuws pagina is dit dan de compensatie voor het vastlopen van je boekbinder wat al weken al dan niet maanden aan de hand was.

    Nu denken ze bij BB dat dit redelijk is ze moeten zich schamen ik kan niet anders zeggen.


    Aangezien dit bericht er nog staat zal het dus waar zijn en misleid ik geen spelers ;p
    Skelril en BB gaarne nog eens even achter de oren krabben over de compensatie die gegeven is in kersttijd nog wel.
    Ik denk dat de compensatie best wel wat ruimer kan.
    Als ik zo om me heen hoor had dit tussen de 5 en de 10 boeken van elk een goede compensatie geweest.
    Laatst gewijzigd door edski; 23-12-13 om 10:32.
    gemaakt door Zubatsu

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.