Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 75

Onderwerp: boekbinder werkt niet

  1. #21
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Het is te belachelijk voor woorden
    Dit probleem word op het forum, per ticket en direct aan SKELRIL gemeld.
    En nu na 3 WEKEN is er nog steeds niets gedaan en om te zwijgen over een vergoeding voor de misgelopen boeken.

    Nogmaals vandaag SKELRIL een mail gestuurd met het verzoek dat er nu eens een vergoeding moet gaan komen voor die boeken de we op deze wijze zijn misgelopen.

    Bij deze ook een oproep dat iedereen die er last van heeft of heeft gehad dat die een ticket indient, skelril een bericht stuurt en hier zijn / haar ongenoegen uit
    gemaakt door Zubatsu

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    het probleem is bekend, dus je krijgt verder geen info...
    pas als het opgelost is (beter gezegt: als ze het hopen op te lossen) dan hoor je er weer wat van...
    ze melden niet eens of ze er mee bezig zijn of niet, alleen dat het probleem bekend is...

    verder zeuren/tickets indienen heeft dus ook geen enkele nut... verspilde moeite!
    ik begrijp je frustratie en ik heb ook last van deze bug, maar zo gaan ze nou eenmaal te werk bij BB...

  3. #23
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is inmiddels een bug fix getest op de testserver (vorige week). Mocht deze bug fix werken dan zal deze zo snel mogelijk worden geïmplementeerd waarna we kunnen gaan kijken voor compensaties. Het oproepen tot het "spammen" van mij en het ondersteuningsteam zal hierbij enkel averechts werken gezien we nooit compensaties geven totdat de problemen daadwerkelijk zijn opgelost.

    BB_Skelril

  4. #24
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is inmiddels een bug fix getest op de testserver (vorige week). Mocht deze bug fix werken dan zal deze zo snel mogelijk worden geïmplementeerd waarna we kunnen gaan kijken voor compensaties. Het oproepen tot het "spammen" van mij en het ondersteuningsteam zal hierbij enkel averechts werken gezien we nooit compensaties geven totdat de problemen daadwerkelijk zijn opgelost.

    BB_Skelril
    Aangezien info geven niet de sterkste kant is bij jullie word je wel gedwongen om te gaan "spammen" zoals jij dat noemt.
    En als jullie je spelers nu eens serieus nemen dan hoeven we niet eens dit soort onzin te roepen naar elkaar en komt er info waar we wat aan hebben binnen een normale tijd

    Maar we hebben eindelijk wel eens wat duidelijkheid skelril ;-)
    Laatst gewijzigd door edski; 29-10-13 om 07:02.
    gemaakt door Zubatsu

  5. #25
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is inmiddels een bug fix getest op de testserver (vorige week).

    BB_Skelril
    Kijk, dit illustreert dus perfect wat o.a Edski en velen anderen steeds zeggen. Deze info had dus vorige week hier, of beter nog op de voorpagina, moeten staan.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #26
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De communicatie omtrent bug fixes ligt moeilijk. Een van de redenen dat informatie over bug fixes op de testserver hier niet wordt geplaatst is omdat deze informatie op de daarvoor bestemde website en forum te vinden is, namelijk tsotesting.com. Daarnaast willen we spelers geen valse hoop geven, het kan namelijk zijn dat het probleem na het testen van de bug fix nog niet is verholpen, bug fixes zullen dus nooit worden aangekondigd voordat er zekerheid is dat het probleem ook daadwerkelijk zal worden verholpen. Uiteraard zijn hier een paar uitzonderingen voor, maar voor de meeste gevallen gelden bovenstaande redenen.

    BB_Skelril

  7. #27
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De communicatie omtrent bug fixes ligt moeilijk. Een van de redenen dat informatie over bug fixes op de testserver hier niet wordt geplaatst is omdat deze informatie op de daarvoor bestemde website en forum te vinden is, namelijk tsotesting.com. Daarnaast willen we spelers geen valse hoop geven, het kan namelijk zijn dat het probleem na het testen van de bug fix nog niet is verholpen, bug fixes zullen dus nooit worden aangekondigd voordat er zekerheid is dat het probleem ook daadwerkelijk zal worden verholpen. Uiteraard zijn hier een paar uitzonderingen voor, maar voor de meeste gevallen gelden bovenstaande redenen.

    BB_Skelril

    Bla bla bla Skelril

    Als je hier een melding doet dat er een bugfix op de test server is dan zal ik ook eerder op die bug gaan testen op de test server.
    Aangezien het een test server is heeft het niet mijn 1e prio om daar te kijken als ik niet merk dat er nieuwe dingen aan zitten te komen.

    Het is dus wel degelijk belangrijk dat je die info hier plaatst al doe je het maar onder de noemer dat er hulp nodig is bij het testen van het geen wat getest moet worden.

    Is dit nou zo moeilijk om te begrijpen en om uit te voeren.
    gemaakt door Zubatsu

  8. #28
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Edski,

    Alle informatie waar je om vraagt is publiekelijk beschikbaar op tsotesting.com. Je hoeft hiervoor niet eens in te loggen, de meeste informatie staat gewoon op de hoofdpagina. Verder heb ik de informatie een aantal dagen geleden ook hier op het forum geplaatst:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ll=1#post14598

    Verder is dit niet de testserver, en kunnen we moeilijk al het nieuws van de testserver hier plaatsen gezien deze informatie al op de daarvoor bestemde server wordt geplaatst. Daarnaast geldt nog steeds dat wij bug fixes niet aankondigen totdat ze op de live servers beschikbaar zijn. Dit om de zelfde reden als die ik in mijn vorige berichten heb aangegeven.

    Als je volledig op de hoogte wilt blijven kun je het beste af en toe even de hoofdpagina van tsotesting.com lezen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 30-10-13 om 00:32.

  9. #29
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Edski,

    Alle informatie waar je om vraagt is publiekelijk beschikbaar op tsotesting.com. Je hoeft hiervoor niet eens in te loggen, de meeste informatie staat gewoon op de hoofdpagina. Verder heb ik de informatie een aantal dagen geleden ook hier op het forum geplaatst:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ll=1#post14598

    Verder is dit niet de testserver, en kunnen we moeilijk al het nieuws van de testserver hier plaatsen gezien deze informatie al op de daarvoor bestemde server wordt geplaatst. Daarnaast geldt nog steeds dat wij bug fixes niet aankondigen totdat ze op de live servers beschikbaar zijn. Dit om de zelfde reden als die ik in mijn vorige berichten heb aangegeven.

    Als je volledig op de hoogte wilt blijven kun je het beste af en toe even de hoofdpagina van tsotesting.com lezen.

    BB_Skelril
    Skelril

    Natuurlijk is het publiekelijk beschikbaar en natuurlijk heb je al ergens in het forum iets geplaatst dat doe je ook allemaal wel goed.

    Maar zoals je nu in dit bericht even een link zet met een verwijzing naar waar het over gaat in dit topic is toch ook mogelijk.

    En dat je desnoods even een oproep doet aan de spelers of die waar dit topic over gaat ook even willen testen zodat je ook de juiste feedback krijgt over een BUG(FIX).

    Even over de verwijzing die je maakt met je url die je hier zo mooi plaatst.
    Die verwijst naar "Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen"
    Daar denk ik ook direct aan als ik in dit topic "boekbinder en beenderlijm werkt niet correct" een probleem heb.

    Ik lees alleen topics waar ik wat mee heb ik lees dus niet alles ik ben alleen op de testserver als ik duidelijke dingen wil testen meer niet.

    Even een greep van de hoofdpagina van TSOTEST

    BUGFIXES
    • Building slot queue disappeared when
    premium active or temporary slot bought
    • [GUILD MEMBER CERTIFICATE] two different
    icons for the same item
    • Books in the bookbinder were not greyed out
    when resources are missing

    • Misleading Description in Building Menu Pin
    tooltip
    • Unsorted items in trade
    • Explorer Skill Tree stayed grey when assigning same skillpoints between Explorers
    too fast
    • Quartermaster general took one building license when placed on the users' island
    • Declining a guild invitation of a non existing guild kicks player out of the game

    Nog een stukje

    BUGFIXES AND IMPROVEMENTS:
    • After a building is moved, it's production is not being reseted
    • Process responsible for updating guild quests statuses has been improved
    • It is no longer possible to initiate hired troops buffs activation on a home island
    • Percentages related to upgrades should be displayed correctly now
    • Sometimes the crossed swords icon was not shown properly
    • In some cases a Friend trade option was not grayed out directly after adding a new
    friend
    • Some graphics in the guild interface were not displayed correctly
    • The graphic of "A Thousand Snowflakes" buff displayed in Tavern has been
    corrected
    • Sometimes the information displayed after a hired troops buff activation was not
    correct
    • In some cases the amount of required Gems was not displayed correctly
    • Bookbinder production is no longer reseted after the building is upgraded or moved
    • "Missing tools" quest should no longer cause issues
    • Small adjustments related to the Economy overview window
    • Improvements related to daily quests mechanics
    • The message shown after you click on a garrison of your friend (adventure) has
    been corrected


    Wat ik rood aangeduid heb gaat volgens mij ook niet over het probleem dat de tijd die het duurt om een boek te maken niet klopt maar ik kan me vergissen
    Laatst gewijzigd door edski; 30-10-13 om 05:50.
    gemaakt door Zubatsu

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Wat ik rood aangeduid heb gaat volgens mij ook niet over het probleem dat de tijd die het duurt om een boek te maken niet klopt maar ik kan me vergissen
    dat gaat inderdaad over andere bugs...
    ik ben niet op het tsotesting forum geweest en kom er ook niet om daar ff info te gaan zoeken, maar als dat de bug fixes zijn die getest worden/waar ze mee bezig zijn, dan valt daar de bug waar wij hier over praten inderdaad niet onder!
    dan zullen ze er misschien nog niet mee bezig zijn...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.