Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: 30% extra avonturen

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds nix, dus botte pech sluit ik nu wel uit (4 dagen later, 16 avontuur zoektochten verder met gemaxte reizigers en nog steeds geen 30% die getriggered is)... (evenals de andere reacties op dit onderwerp)

    is deze bug reeds bekend bij BB???

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb alle benodigde informatie doorgestuurd naar onze ontwikkelaars. Ik hoop in de loop van volgende week meer informatie te hebben hierover.

    BB_Skelril

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik heb alle benodigde informatie doorgestuurd naar onze ontwikkelaars. Ik hoop in de loop van volgende week meer informatie te hebben hierover.

    BB_Skelril
    okay, alvast bedankt

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nu wel weer een keer een bonusmissie, die kwam voreger steeds als een extraatje bij o fkaartstukken of een ander avontuur, maar nu was het de enige vondst.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    okay, maar bonus missies zijn weer een ander deel van het wetenschapsysteem, dat staat verder los van die 30% kans op extra avonturen.

  6. #16
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    en de kans op een bonusmissie is nergens gedefinieerd, ik ben er ondertussen wel achter dat deze kans klein is...

  7. #17
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    gister een bonus missie gekregen, victor de verschrikkelijke.
    met waardelose beloning.
    250 tropenhout.
    wat salpeter en tit erts.

  8. #18
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag is voor het eerst in tijden de vaardigheid "onruststoker" (2 avonturen vinden) weer getriggerd. Zelfs in combinatie met de vaardigheid "verfijnde plunderaar" (bonusmissie). Ik kreeg twee Victor's met 1 bonusmissie voor Victor, prima dus

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.