Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Zwaktepuntdrank werkt niet op heksentoren in De Duistere Broederschap

  1. #1
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud

    Zwaktepuntdrank werkt niet op heksentoren in De Duistere Broederschap

    Zwaktepuntdrank werkt niet op de heksentoren in de Duistere Broederschap.
    Dit is erg spijtige aangezien je hier nu juist mooi de verliezen met ongeveer 700 C terug kon brengen.

    Wat ik echter niet vind kloppen is dat dit niet vermeld staat als je hem koopt.

    Is dit een bug of moet de text in de shop worden uitgebreid met een regel die zegt dat je hem niet kan gebruiken op eindkampen of iets dergelijks.

    Mvg,
    TheDutchman

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn er helemaal geen troepen verslagen? Er zitten verschillende eenheden in het eindkasteel van Duistere Broederschap (2 hellegebroed, 66 schaduwsluipers, 66 vuurdansers, 66 dansende derwisj). Bij het uitvoeren van Zwaktepuntdrank zou m.i. dus één van deze vier soorten eenheden moeten worden weggevaagd.

  3. #3
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    leek mij ook, maar je kan hem gewoon helemaal niet plaatsen. dus ben hem ook niet kwijt, maar heb er ook niks aan. althans niet meer in DDB.

  4. #4
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    jammer, want dat leek me wel een nuttige toepassing van die drank...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.