Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: vertragingsfunctie die recent is ingebouwd in gebouwverplaatsknop is zwaar irritant

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud

    vertragingsfunctie die recent is ingebouwd in gebouwverplaatsknop is zwaar irritant

    FF betere plek gevonden dan bij het bovenste board waar er totaal geen reactie kwam:

    (dinsdagochtend origineel gepost) Ik kon nergens een plek vinden (zo gauw) om te reageren op laatste veranderinglog en aangezien het haloween afsluiter was doe ik dus hier even reageren.

    Nergens in veranderinglog staat iets over de ingevoerder wachttijd op verplaatsen, maar dit is zwaar niet tof, vooral voor spelers die mondjesmaat tijd hebben (aantal in onze gilde) en hun eiland willen aanpassen aan nieuwe toevoegingen, die zijn dagen bezig om om de minuut dat knopje te vinden en te bedenken welk gebouw ook weer waarheen terwijl je ook nog gewoon het spel probeert te spelen.
    Dit zou zo snel mogelijk weer (vannacht liefst :P) teruggezet moeten worden naar oorspronkelijke situatie zonder wachttijd!
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 21-11-13 om 14:28. Reden: datering quote

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    mee eens!
    het verplaatsen van gebouwen is al vrij prijzig en nou moet je nog elke keer een minuut wachten ook...
    daar komt nog eens bij als je een gebouw maar een halve plek wilt verzetten dan moet je hem eerst daar weg halen, om hem dan vervolgens daar weer neer te kunnen zetten (je moet hetzelfde gebouw dus 2x verplaatsen!)...

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De cooldown op het verplaatsen van gebouwen is geïmplementeerd op het laatste moment (tijdens het onderhoud) omdat er een probleem was ontdekt waardoor het verplaatsen van gebouwen kon leiden tot locked zones. Voor de spelers die niet weten wat een locked zone is, dit houdt in dat je niet langer kunt spelen totdat de zone door een van onze medewerkers is weggehaald.

    BB_Skelril

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ok das helder antwoord en zeer irritant iets dat terecht voorkomen wordt.
    Wordt dit locked zone probleem nog onderzocht en hopelijk opgelost, zodat deze noodoplossing tijdelijk van aard kan zijn?

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Uiteraard zal het probleem worden onderzocht en voor zover ik weet is de cooldown enkel een tijdelijke oplossing. Ik heb echter geen informatie over wanneer het probleem verholpen zal zijn.

    BB_Skelril

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Is het misschien wel al een idee de cooldown tijd te reduceren tot bv 15 sec of 30 max?
    Dat zou de speelbaarheid wel al een eind verbeteren en toch de locked zone voorkomen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor het antwoord op dit onderwerp Skelril!

    ik bedoel dit niet verkeerd, maar door jouw antwoord op dit onderwerp weten we nu wel dat ze er mee bezig zijn! bij andere bugs ed. is het (vaak) verdacht stil (zoals jij zelf altijd aangeeft: als je nix te melden hebt horen we er nix over), dus ik lees dat als: "het is bij ons bekend, maar we doen er voorlopig nix mee!"... (het is geen prioriteit, dus leer er maar mee leven!)

  8. #8
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    Uiteraard zijn er verschillende prioriteiten bij het oplossen van een bug. Welke prioriteit een bug heeft ga ik helaas niet over, dit wordt beslist door onze ontwikkelaars en hun managers. Het enige wat ik hieraan kan doen is wat ik altijd al doe; jullie feedback, problemen en klachten doorsturen en bespreken. Uiteraard snap ik dat jullie graag meer informatie kregen over bepaalde bugs, maar helaas werkt dit in de wereld van ontwikkelaars niet zoals jullie denken. Het oplossen van een bug kost tijd en zolang er geen definitieve oplossing is kan ik geen informatie verstrekken.

    Maar ik kan jullie verzekeren dat onze ontwikkelaars druk bezig zijn met het zoeken naar oplossingen voor de bugs die in het spel zitten, dat hier geen informatie over wordt geplaatst wil niet zeggen dat we er niet mee bezig zijn.

    BB_Skelril

  9. #9
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag 22:23
    BB_Skelril



    Je kunt vanalles over Skelril zeggen, maar niet dat ie geen hart voor de zaak heeft
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #10

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Beste,

    Ik sluit mij hierbij aan. De reden die aangegeven word door Skelril waarom, kan ik begrijpen. Indien het mogelijk is de tijd te verkorten tot bijv. 10 Seconden, zie ik deze verandering graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Vandha

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.