Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: vertragingsfunctie die recent is ingebouwd in gebouwverplaatsknop is zwaar irritant

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Maar ik kan jullie verzekeren dat onze ontwikkelaars druk bezig zijn met het zoeken naar oplossingen voor de bugs die in het spel zitten, dat hier geen informatie over wordt geplaatst wil niet zeggen dat we er niet mee bezig zijn.

    BB_Skelril
    (dit heeft overigens niet zo zeer met deze bug te maken, maar meer in het algemeen)
    daar twijfel ik ook niet over!
    alhoewel ik soms van mening ben dat er veel te druk wordt gezocht naar nieuwe dingen terwijl de oude dingen pas half af zijn...
    maar los van dat zou ik het persoonlijk op prijs stellen als er bijvoorbeeld ergens een to-do list beschikbaar zou zijn!
    daar hoeven helemaal geen data of dergelijke in voor te komen, maar gewoon puur om een indicatie te krijgen van hoe het met welke bug er voor staat...
    nu worden we geïnformeerd als een bug verholpen is, leuk, maar hoe zit het met bugs die nog aanwezig zijn??? zijn ze bekend??? zijn ze er mee bezig??? heeft die prioriteit??? staat die onderaan de lijst???

    het gaat gewoon puur om de informatie voorziening en wat mij betreft is die gewoon compleet waardeloos!!!

    zoals het nu is worden we pas ingelicht als iets (waarschijnlijk) is opgelost... dat staat me gewoon niet aan...
    je (jullie) hebben een forum gedeelte waar bugs gepost kunnen worden... wie bepaald of dat ook daadwerkelijk bugs zijn, of dat het gewoon onnozele spelers zijn die nix snappen??? is het dan geen kleine moeite om ff te posten dat de bug bekend is, of dat iets geen bug is???
    nu wordt het gewoon totaal genegeerd!!! (misschien wordt er wel iets mee gedaan, maar er komt geen reactie, dus je weet het niet!) dat vind ik gewoon waardeloos!!!

    maar dat is mijn mening...
    misschien ben ik in de minderheid en zijn er veel onnozele/onwetende mensen die liever ook gewoon onwetend blijven...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 04-12-13 om 05:26.

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    alhoewel ik soms van mening ben dat er veel te druk wordt gezocht naar nieuwe dingen terwijl de oude dingen pas half af zijn...
    Binnen onze groep van ontwikkelaars zijn er verschillende mensen die zich bezighouden met het creëren van nieuwe functies en een aantal mensen die zich specifiek bezighouden met het oplossen van bugs. Dat er nieuwe functies worden toegevoegd aan het spel wil dus niet zeggen dat we niet bezig zijn met het oplossen van bugs.

    nu worden we geïnformeerd als een bug verholpen is, leuk, maar hoe zit het met bugs die nog aanwezig zijn??? zijn ze bekend??? zijn ze er mee bezig??? heeft die prioriteit??? staat die onderaan de lijst???
    Je kunt hier een lijst vinden met bugs die bij ons bekend zijn. Deze lijst wordt regelmatig bijgehouden door Wittenagel en is voor zover ik kan zien up-to-date. Mocht er een bug niet in de lijst staan dan kan je ze altijd doorgeven aan Wittenagel in het daarvoor bestemde topic en dan zal hij het vast en zeker toevoegen. Wel wil ik vragen om zo min mogelijk discussies te houden in dit topic zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen.

    BB_Skelril

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Binnen onze groep van ontwikkelaars zijn er verschillende mensen die zich bezighouden met het creëren van nieuwe functies en een aantal mensen die zich specifiek bezighouden met het oplossen van bugs. Dat er nieuwe functies worden toegevoegd aan het spel wil dus niet zeggen dat we niet bezig zijn met het oplossen van bugs.
    klopt, maar ik vind veel van de updates op zich ook prima ideeën, alleen wordt het dan halfzacht ontwikkelt waar er veel meer uit te halen was/is, gewoon omdat er niet goed over is nagedacht, of misschien gewoon afgeraffeld. hup, klaar, volgende ding! dat vind ik erg jammer...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Je kunt hier een lijst vinden met bugs die bij ons bekend zijn. Deze lijst wordt regelmatig bijgehouden door Wittenagel en is voor zover ik kan zien up-to-date. Mocht er een bug niet in de lijst staan dan kan je ze altijd doorgeven aan Wittenagel in het daarvoor bestemde topic en dan zal hij het vast en zeker toevoegen. Wel wil ik vragen om zo min mogelijk discussies te houden in dit topic zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen.
    die lijst is gemaakt/samengesteld door spelers en wordt ook door wittenagel bijgehouden, maar wittenagel vertegenwoordigt BB niet, dus wat dat betreft blijft de vraag of ze met bepaalde bugs bezig zijn, of dat een bug een lagere prioriteit heeft dan een andere bug en dus op de lange baan wordt geschoven...
    verder is die lijst niet echt up to date. als ik zie welke bugs er regelmatig verholpen worden dan zijn de meeste daarvan niet terug te vinden in die lijst. veel van de bugs die verholpen worden zijn ook maar minieme dingetjes, zoals verkeerde weergave, etc.
    het lijkt mij dat het BB bug team een lijst bijhoudt van de bestaande/bekende bugs en dat er een soort van planning is welke bugs eerst worden verholpen... zo een matrixje met de bugs/planning zou ik wel op prijs stellen en dat is dus iets wat neem ik aan al bestaat, want het lijkt mij niet logisch dat iemand van het bug team 's morgens begint en gewoon random iets kiest wat hij/zij gaat doen die dag...
    iets dergelijks zal waarschijnlijk dus al bestaan alleen is het nu niet openbaar...

    en wordt bijvoorbeeld het feit dat als iemand met premium iemand anders boost dat die andere persoon 10% langere boost krijgt gezien als een bug??? of vindt BB dit een feature dat Henk betaald voor premium en dat Paul hiervan profiteert, omdat Henk het eiland van Paul doet boosten??? Henk betaald voor premium, dus hij zou er ook van moeten profiteren! persoonlijk vind ik dit een bug (het is sowieso een heel grove fout), maar wat vindt BB hier van??? is dit een bug, of vinden ze dit een geweldige feature???

    ik gebruik bijvoorbeeld mijn verzamelvoorwerpen ook nog niet, die pot ik op, omdat ik anders kans loop op die boekbinder bug en ben dus aan het wachten wanneer die bug is opgelost, dan kan ik die verzamelvoorwerpen ook daadwerkelijk gaan gebruiken en dingen van maken! maar ik heb geen enkele indicatie hoe lang dit gaat duren...
    ik snap overigens ook best dat zo'n matrixje slechts een planning is en dat er andere dingen tussendoor zullen komen en dat bepaalde dingen uitlopen, etc, maar het geeft tenminste wel een kleine indicatie!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 05-12-13 om 12:00.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.